csütörtök, január 25, 2007

100

Ez a századik bejegyzésem. Szeretem az ilyen dolgokat, ilyenkor ünnepelhetnékem támad. Majd koccintok magammal, van is nálam zöld tea. Október 1-től írom ezt a blogot, és majdnem minden napra jutott valami, elvétve egy napra kettő is. Még nem unom, sőt kicsit motiválva is vagyok, hogy utánanézzek dolgoknak, ezért egy ideig még megtaláltok itt, az biztos.
















Megy körbe egy lista, hogy ki mit szeret, amit szívesen leírok, de nálam meg fog akadni, mert nincs több blogoló ismerősöm. És nem is tudom, mire jó, meg nem is fog eszembe jutni mindenki, de azért tessék:
Film magyar: Kopaszkutya, Roncsfilm, Csak szex és más semmi
Külföldi: Amélie csodálatos élete, Házasságszerzők, Brian élete, Cinema Paradiso, Bridget Jones naplója I., Csak ön után, Arthur (hogy legyen egy full amerikai is :-)
Animációs: Shrek, Szörny Rt., Belleville Randevú
Zene magyar: HOBO, Fabula Rasa, LGT, régi Kispál... meg kis Quimby, meg Amorf... ezt így nem lehet, hangulat függő.
Zene külföldi de magyar zenekar: Fianna, Supersonic, Wine Not, (kedvenc válogatásom játszák, és már van benne U2 is!), Electric Ladyland (Hendrixet játszanak élvezhetően! nagy szó)
Zene külföldi: The Rolling Stones, U2, Yann Tiersen, Beatles, Flook, Janis Joplin, The Doors, Manu Chao, Eric Clapton, Elvis... meg még ezernyi zenekar, mostanság best of mindenzenekaravilágon-t hallgatok...

6 megjegyzés:

A írta...

Juice!
Gratulálok sok szeretettel a 100-dikhoz! Hú ez jó hülyén fest leírva :)

Sajnos az értelmét még én sem tudom, de gondoltam én sem szakítom meg a fonalat :)
Amúgy talán arra lehet jó, hogy megtudsz valamit emberekről amit amúgy lehet nem. Bár mindig utáltam az ilyen kérdéseket ami kedvencekre vonatkozott, ez olyan Bravomagazinos kérdés. Viszont érdeklődve olvastam amit írtál :)

További még legalább 100-at!

juice írta...

Köszönöm!
Szerintem nem ért nagy meglepetés a listával kapcsolatban, de ez olyan megfoghatatlan dolog... főleg a zene. Egy év múlva biztos lenne változás, periódikusan hallgatok mindent. A Bravós hasonlat találó :-)

bianconero írta...

hello!!!
your blog is very very stunning!!
i'm italian. i have got a blog:
http://www.superjuventus.blogspot.com. in my blog there are the forum, the chat,the games.
you go in my blog and you vote please! you do a big please!
by

juice írta...

how kind of you! thanx

juice írta...

ez fociőrült, ha ezt apukám látná...

A írta...

A zene nálam is változó, a film kevésbé :)