hétfő, január 15, 2007

Igazából

Igazából ez egy üzenet, és mindenki tudja, hogy miért kapja. Úgy alakult, hogy több emberkével is megtörtént egy-egy párbeszéd, amire nem igazán számítottam. Vannak összefüggő és egymástól független dolgok, és valahogy ezek egyszerre találtak meg. Van, amitől elszomorodtam, van ami megnyugtatott, és van, ami összezavart. Nem bírom én ezt... ismertek.
Tegnap írtam egy rövidke cikket a myLuther nevű diákportálra, amiben megint az ingyen öleléses sztori került elő, ezért ide nem akartam betenni, de az élet úgy hozta, hogy van pár ember, akinek én is tartozom egy öleléssel, és most nekem is jól jönne egy...
Így mégis megkapjátok ezt az irományt.



Igazából egy ölelés

Ma néztem meg kb. tízenhatodszor az Igazából szerelem című remeket, amit még azok is szeretnek, akik nem néznek "ilyen" filmeket. "Igazából a szeretet, ami körülvesz minket" - hangzik el a bevezető képsorok alatt, amikor rokonok, szerelmesek, barátok, ismerősök ölelik meg egymást a Heathrow repülőtér várótermében. De mi van azokkal, akiket nem vár senki? Milyen érzés lehet úgy hazaérkezni, hogy nem csillan fel egy szempár sem, nem ölel át egy szerető kéz, vagy egy reptéri képpel élve: nem áll a neved senki tábláján? Magányos...
Ezt érezte Juan Mann (ez csak egy álnév) is, mikor hazaérkezett Ausztráliába egyedül, és nem várt rá se barát, se rokon. Ekkor kezdte el kampányát, melynek az a lényege, hogy egy ölelés az, amire mindenkinek szüksége van, még akkor is, ha egy ismeretlentől kapjuk.
Egy ölelés mindig jókor jön. Egy ölelés megnyugtat, erőt ad, felemel. Mikor megölelsz valakit, a karotok biztonságot ad, a szívetek közelebb kerül egymáshoz. Ilyen egyszerű.
A kampány kisfilmje tavaly szeptember 22-én került fel a Youtube-ra, a mai napig 8.840.718-an látták. Mialatt megebédeltünk, 16.000-en nézték meg. Ki hitte volna, hogy egy ilyen egyszerű ötletből ekkora mozgalom lesz? Úgy látszik a világon mindenhol és mindenkinek igazából egy ölelés hiányzott. Hát öleljük meg egymást.

Nincsenek megjegyzések: