kedd, január 23, 2007

Reklám

Te belegondoltál már, hogy mennyien mennének el a temetésedre? Én igen. Biztos sokkal kevesebben, mint a kokakólás reklámban az autóéra. Ez el is komoríthatna, de nézhetem a dolgot a másik oldalról is, hogy miattam kevesen lennének szomorúak. Mondjuk így még mindig az a béna autó nyer, mert az ő temetésén sokan voltak, és még a hangulat is jó volt. De ez attól is függhet, hogy ki meddig él. Nekem most épp nincs sok ismerősöm, mert nem járok suliba, csak 1 kollégám van, és a házunkban is sok az új lakó. Aztán lehet, hogy megismerek még csomó embert (akik viszont nem biztos, hogy eljönnének a temetésemre), de az is előfordulhat, hogy olyan baromi sokáig élek, hogy mindenki meghal körülöttem (így én mehetek a temetésekre), én meg ittmaradok egyedül. De a lényeg az, hogy hogyan élünk, igaz? Hát előre! Gyúrjunk a temetésünkre, aminek a végén akár be is kaphat egy nagy hal! (a reklám egyébként bejön, csak most olyan cinikus vagyok ;-)

Ide be akartam tenni a szóban forgó reklámot, de találtam egy másikat, ami nem megy a tv-ben... nézzétek reklámzabálók!

Nincsenek megjegyzések: