péntek, február 16, 2007

1 Ft meg egy tojás

Ma reggelizés közben ezt a részt énekelgettem a Hair-ből:
"...Ain't got no coins Ain't got no pennies..."
aztán megkevergettem a teámat és kis csilingelő hangot hallottam. Belenéztem a bögrébe és ott volt egy 1 Ft-os. Benne a teámban. Hm. Ahogy Mr. Bean mondaná: It's magic.

Tegnap pedig igazi kakukktojás került hozzánk. Tyúkból pottyant ki.




Szerintem strucc van a dologban...












Most már csak el kell dönteni, hogy lágy, vagy rántotta, vagy tükör legyen...

4 megjegyzés:

A írta...

ajaj
ez nem olyan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ez falhoz vágós!!!!!

juice írta...

miért génmanipulált?

A írta...

ezt érzésből mondom, Neked nem villant át az agyadon? de ha sajnálod, akkor szegezd fel a falra a tepsit és vágd abba, (így megvan a falhoz vágás élménye)és kész a rántotta, így bőséges kalcium adaggal :)

juice írta...

de elég gyanús, de én mindennek tudok örülni :-)