kedd, február 27, 2007

"Gyere le velem, legyere a föld alá"

Tegnap 2 Konyec filmtekercs társaságában utaztam a metrón. Ez annyira meglepő volt, azt hiszem még nem láttam igazi mozifilm tekercset, egészen Cinema Paradiso-s hangulatom lett tőle. Aztán este megnéztem az Oscar-díj átadás összefoglalóját, ahol mindenki meghatódott magától, és végre dobtak egy szobrocskát Scorsese-nek. A metróval egyébként a Mizu klubba igyekeztem, ahol hétvégén megtudjuk, milyen a Megatáncosok swingtanárától Lindy Hop-ot tanulni intenzív formában. Most nincs hozzá kedvem, de a tánc termel endorfint, ugye? Ma majdnem elüttettem magam, tegnap szétrobbant egy joghurt a táskámban, tesóm lázasan fetreng, és még hosszú a hét, úgyhogy rámférne addig is. Egy kis endorfint ide!

6 megjegyzés:

A írta...

Egyél vagy igyál csokit
de ne bénát hanem amiben ultra sok a kakaótartalom, az csinál neked jó sok endorfint!
de óva intelek a 99%ostól mert leszedi a nyálkahártyád, egyszer próbáltam. DURVA, nem ajánlom :)

juice írta...

Van otthon 70 vagy 80%-os, annak essek neki? Igazából valami sütire akartam tenni. És az a baj, hogy egész nap egyedül vagyok itt, estig kell várnom... jaaaj
haza akarok menni brühühü

A írta...

huh
mit mondhatnék
lázadj és menj haza
és ha megteszed szólj mert akkor én is lázadok :)

juice írta...

nem tudok lázadni, beteg a főnök!
és még cincogni sem tudok, mert nincs kivel... ill. Veled :-)

A írta...

Amúgy képzeld tegnap tök vicces dolog volt, amit valószínű csak azért tudok mert zöldövezetben dolgozom, de az volt, hogy nyomult ez a hényadék ónos eső vagy hó vagy minek nevezzem, és közben a fákon ülve már a tavaszi madarak csipogtak, a fülem nem hitt a szememnek, ha néztem azt láttam hogy karácsonyi hangulat, ha becsuktam a szemem láttam nyílni a nárciszokat, nagyon furi volt :)
de az endorfinod nem biztos hogy ez feldobja :)

juice írta...

igen, tök hülye a természet is, és bár nagyon szerettem volna havat, mostmár elkésett, úgyhogy napot akarok! olyan sárga kerek izét, ami melegít és elolvasztja a felhőket