péntek, február 02, 2007

Ha Bridget-nek hívnának

Ha Bridget-nek hívnának, a tegnapi nap mérlege a következőképp festene: 1 Baileys-es forró csoki, 2 pohár bor, 1 szilva pálesz, legalább 2 sor csoki... deee 1300 méter úszás, és minimum fél óra rohangászás. Mérni nem szoktam magam, ezért kg-ban nem tudom kifejezni a végeredményt. De optimista vagyok, tehát a csokikat biztos leúsztam, a bor meg vörös, száraz volt, ami még Norbi szerint is update 1-es!
A napot Wine Not? koncerttel koronáztuk meg, a legjobb a tesó szkeptikus arca volt, miközben a One-t játszották. Ő nem bírja annyira a U2-t, és mindig mosolyogva konstatálja, ahogy mindenki el van olvadva ettől a nótától. Tegnap ezt figyeltem, mulatságos volt, mi meg el voltunk olvadva :-)




a három gitáros...
úgy hallottam, a mai koncert még jobb lesz :-)

Nincsenek megjegyzések: