hétfő, február 05, 2007

Not electric wine ladyland... ööö

Tobzódtunk. Wine Not?-Electric Ladyland-Wine Not? koncertek a hét utolsó hétköznapjain, Sopron hétvégén. Ezek a zenekarok nem tudom hogy csinálják, de három hétig semmi, aztán egy napra beszerveznek mindent. Megosztják a közönséget, kivéve engem, mert én remekül teleportálok.


Wine Not? a mentaterasz nevű klubban.

Kellemes a hely, remélem beválnak a fiúk és hívják őket zenélni.
Van tér táncolni, úgyhogy hajrá!




Electric Ladyland koncert előtt.


Elől három sör, hátul egy mantra... ki hogyan hangolódik ugye :-)

4 megjegyzés:

mick írta...

hahó! az electricnek már régóta profi honlapja van, ahol nyomon követhető a zenekar minden lelki rezdülése, színesítve Juice megkapó pillanatfelvételeivel. ezt már régóta irigylem tőlük, úgy, hogy beindítottam egy kalóz honlapot www.winenot.extra.hu címmel, amíg ez a másik világbajnok zenekar is összeüt valami igazit. lapozgassátok nagy-nagy buzgalommal! mick

juice írta...

ez egy célzás mick?
:-)

mick írta...

nem, nem! tényleg nem! egyszerűen csak az új site-ra akartam ráirányítani a figyelmet...

juice írta...

Jól van, mindenki böngészgessen és én is csak javasolni tudom a Wine Not? koncertek gyakori látogatását! Nekem bevált. Jó meghűléses tünetekre, has és fejfájás ellen, javítja az általános közérzetet, és viszket a talpad tőle, de táncolással elmúlik! És jófej zenekar és.... ááá