kedd, március 20, 2007

Mi újság a minisztériumban?

Van egy emberke a világon, aki nagyon hülye kérdéseket szokott feltenni nekem, amivel megőrjít, mert nem direkt csinálja, hanem Ő ilyen. A legklasszikusabb az volt, mikor mondtam neki, hogy láttam róla egy gyerekkori képet, amin kenyeret eszik. Erre ő mit kérdez? Nem azt, hogy melyik az a kép, hanem: milyen kenyeret? Ez annyira meglepett, hogy kapásból válaszoltam is neki: vajas kenyeret párizsival... persze ez váratlanul érte, mert ugye nem számított arra, hogy én tudom milyen kenyeret evett 20 évvel ezelőtt, és rájött, hogy nem ettől az információtól lesz okosabb. Hát így szoktunk beszélgetni :-) én meg mindig megkérdezem, hogy mi újság a minisztériumban?
A hülye kérdések minisztériumában, ami a hülye járások minisztériumának a társszerve. Az utóbbiról készült is felvétel.
Ez itt.

2 megjegyzés:

A írta...

Juice!
bearanyoztad a napom!
imádom és vagy 7-8 éve nem láttam :)
végre jó kedvem van!
köszi!

juice írta...

Ennek örülök, gondoltam, hogy Neked tetszeni fog, én meg szétröhögtem magam itt munka közben, úgyhogy további szép napot!
Ez az egyik kedvenc részem a leírt sztori miatt is!
Most megnézem mégegyszer :-))