szombat, március 17, 2007

Szent Patrik napja és rock and roll

Ma van a St. Patrick's Day, nagy ír felfordulás, ami azért érdekes, mert mindenhol megünneplik a világon, itt nálunk is volt tegnap is, meg van ma is ehhez kapcsolódó program, Chicagó folyóját meg zöldre festik ezen alkalomból. Mondjuk augusztus 20-áról senki nem tud semmit, pedig a magyarok ugyanúgy szétspricceltek a világban, mint az írek. Talán a tavalyi augusztus 20-ánk egy kicsit felkapottabb volt a világsajtóban is, igaz, kellett hozzá pár tragédia...
Én nagy írkedvelő vagyok egyébként, ez már kiderült a set táncos bejegyzésekből, de ma rock and rollozni voltunk, és semmi zöldes dolog nem történt velem. Viszont kiderült, hogy ha egy olyan emberrel táncolsz, aki tud, akkor olyan, mintha te is tudnál. Ez főleg a lányokra igaz, és jó dolog! Ma táncoltam egy jónevű tánctanárral és egy pillanatra úgy éreztem, hoppá, megy ez nekem! Aztán elmúlt ez a pillanat, de addig húúú :-)

És itt van Sztálinba oltva Elvis...
de tudjátok: Elvis nem halt meg, csak hazament!

Nincsenek megjegyzések: