szerda, május 09, 2007

Azok a jó palócok

Múút héten talán, de a rosseb tudja mikó, Hollókőn jártam. Felmásztam a várba, annak is a legmagasabb pontjára, kiálltam ottan az erkélyre, gondótam leintegetek, mint egy királkisasszony, de egy árva lélek nem volt ott rajtam kívű.
Azután lementem, ott meg lovagok kardoztak, lándzsáztak, lövődöztek nyilaikkal, egyiküknek még egy anakronisztikus mikrofonja is vót. Háát, odébáltam izibe, nehogy lelőjenek azok a népségek, és ekkor esett meg, hogy egy pille szállt reájam. Megpihenvén tovareppent a csudálatos orgonavirágra, én meg mit tehettem vóna? Elővettem a digitális fényképezőgépemet a köténykémbő, és kedvemre exponáltam.
Ez a mese is tovább tartott vóna, ha el nem szaladt vóna.








2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Paloczland Forever :-)

juice írta...

:)