csütörtök, június 07, 2007

Benyomások

Tetovált kéz - láttam egy klasszikus tetoválást, azzal a régi jó kis zöld színnel, amivel vasmacskákat szoktak vésni, a felirat természetesen: LOVE ÉVA volt. (szeretlek Erzsi, haver vagy János...) Évát azóta biztosan helyrerakta párszor ez a szerelmes kéz.
Horgászok - vajon miért kapnak idegrohamot, hiszen ez egy olyan megnyugtató sport...
Zongora - az utcában most csend van, csak egy ablakon szűrődik ki zongoraszó, nagyon szép, olyan reneszánsz darab lehet, igazán játszhatna még.
Film - ha egy nő egy tálcával bemegy egy szobába, tutibiztos talál egy hullát, mert a velőtrázó sikoly közben mi más történhetne, minthogy eldobja a reggelit/teát/stb-t.
Blog - azt hiszem csak a saját szórakoztatásomra csinálom, de legalább TI olvassátok el!
Kávé - várok rá mindig, imádom lassan inni.
Zene - milyen lehet süketen zenét szerezni? Ezt egyszerűen nem tudom elképzelni. A zene olyan dolog, ami kimossa az embert, nem teljesen, de sokat segít.
Fotózás - igen :) ez vagyok én.
Utazás - szörnyen irigy vagyok, ha valaki más utazik el, nem én. Illetve utazzon mindenki, az nem zavar, csak az zavar, ha én nem. Ez valami kényszer, sok emberben benne van, mert máshol lenni más, mint itt lenni. Pedig itt lenni is jó. Mindenhol jó, de legjobb máshol. Vagy otthon? Imádom kitalálni, hogy mit vigyek.
az utilapu helye

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia juice!
Remélem ezt elolvasod! :)
Megtaláltam egy korábbi bejegzésedet a That's life játékkal kapcsolatban. Tudnál rajtam segíteni? Sajna vhol elhagytam a játékleírást, és így nem igazán megy a dolog! El tudnád esetleg hozzám juttatni vmilyen úton-módon? Mindenki nagyon hálás lenne Neked...:)
Ha igen, előre is köszi, ha nem, játsszatok sokat helyettünk is!
Üdv,
Meli
x.bmelinda@freemail.hu

juice írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
juice írta...

na itt hülyeséget írtam az előbb, de meglesz az dolog!

juice írta...

most meg azt írtam, hogy az dolog...
na látszik, hogy nem írtam három napja...