hétfő, július 02, 2007

Költözöm...

Cseh Tamás : Költözködés


Költözöm, autóra hordják mindenem.
Elmegyek, ez a lakás már nem lesz a lakásom nekem.
Költözöm, van ki- és bejelentő lapom
Elmegyek a régi lakást most itt hagyom.

Költözik, a régi barát most elköltözik.
Én maradok, mivel én úgy döntöttem, hogy jó lesz nekem itt.
Menjen el, hordják csak autóra mindenét.
Én maradok, volt már ilyen és lesz ilyen még.



Hát igen, egy Cseh Tamás szám mindig telibe talál, bármi is történjék. Hétvégén barátokat költöztettünk, és ma nehezen keltem ki az ágyból, de jó volt látni, ahogy alakulnak a szobák, és a rengeteg barát és családtag sürög-forog, még cseresegítséget is felajánlottak, amit már boldogan igénybevennék, de hát az még odébb van. (Aki érti miről van szó, annak üzenem, hogy a fejem ki sem látszik a HTML-CSS könyvből, és csak úgy falom :-)
Viszont azonnali jutalomként hozzájutottunk az újdonsült háziúr és apuka gondozása alól kikerült finom borhoz, és fini spagetti és palacsinta is állt a házhoz. Szóval, ha már költözni kell, azt így szabad csak csinálni.



Szerkesztőségembe frissen érkezett a hír, hogy alul emlegetett Karit Karinak is anyakönyvezték a kedvünkért. Így jár, akinek a szülei fullőrült emberekkel barátkoznak :-)

Nincsenek megjegyzések: