hétfő, július 23, 2007

a Koncert

Zeneértő-zenehalló zenész tesóm és barátaim szerint néha rosszkor léptek be a Stone-ok, kicsit szét voltak esve a gitárosok és szaggatottan játszották a Sympathy For The Devil-t,
DE:
- nekem kedvencem a Sympathy és élőben hallottam a Stones-tól
- nem fogok rosszat írni a koncertől
- és abban egyetértettünk, hogy irtózatosan jó buli volt.

Szóval leírhatnám, hogy a Start Me Up-pal kezdtek, és az első másodperctől kezdve az utolsó meghajlásig Mick Jagger végigugrándozta, rohangászta és szambázta a kb. 2 órás koncertet, énekeltette a közönséget, magyarul beszélt (jóu kis ruhha, olcsóu cipáo, kosszonom szeépen...) és egyáltalán, ugyanúgy élvezte a koncertet mint mi, pedig neki megismétlődik 3 naponta. Leírhatnám, hogy amikor hátra mentünk a kis színpadhoz (sherpámmal, aki adagolta a vízet nekem :-), ahol 3 számot játszottak, kb. 5 méterre voltam tőlük és láttam a ráncos arcukat, meg ahogy rákacsintottak a csápoló közönségre, hogy Ron Wood tök jó fej volt, mert ott kacérkodott a nézőkkel, és az egyik pengetőt, amit bedobott az előttem álló vette fel. Azt is leírhatnám, hogy meglepetésemre eljátszották a Paint It Black-et, hogy a Satisfaction-t annyira énekelte mindenki, hogy Jagger hangját nem is hallottam és hogy a legjobb számaikat kapták elő, de ezt hiába írnám le, mert leírva még mindig semmi ahhoz képest, amikor tényleg ott gördül az ember a kövekkel.




ettől még most is kiráz a hideg...(mármint úgy jó értelemben) brrr...

2 megjegyzés:

A írta...

itten épp a hírtvt nézem, o. Viktor Tusnásfürdői beszédét... épp a Rolling Stones-t idézi :):):):)

juice írta...

minden embernek a világon ki kellene utalni egy Stones koncertet!
világ fasírtjai egybesüljetek!