hétfő, augusztus 13, 2007

Festősegéd

Hétvégén ismét lakásfelújítottunk egy újabb helyszínen.















Ez a békebeli MÁV-os hamutartó például konkrétan szerepelt az alkuban, hogy a lakást csak ezzel együtt veszik meg :-)

















Mázolás van folyamatban...

















Megérkezett az ellátmány és örömmel töltött el bennünket, hogy a házipizzánk klasszisokkal finomabb szokott lenni. Persze ebben a helyzetben ez is életmentő volt.
















Jaj de jól kidolgoztam magam!


















A kemény munka eredménye (utána vettem azért levegőt :-)

















Aztán váratlanul betoppantak a minőségellenőrök: Mr. Mazsola és Mr. Kariki, és az alábbiakban látható, hogy milyen véleménnyel voltak erről az egészről...

















"Csíkosra festem a sapkámat, ha ebből lesz valami szerdára"

















"Ezt a dögunalmat!"

4 megjegyzés:

Er írta...

:-)
Nagyon köszönjük a segítséget!!!! Szívesen viszonoznánk minél hamarabb!! De addig is catan party a "szellősen" tágas lakásban, és ha elkészül a konyha, akkor majd vacsit is kaptok!

juice írta...

A mienk még odébb van, de szívesen segítünk mindig!
Szerintem spagetti lesz... :-)

A írta...

szerintem meg míg nincs konyha simén csinálunk és viszünk kaját egy Catanra, már ha minket is meghívsz :)

juice írta...

Catan 2 kiegészítő játékkal!
utána: That's life, utána Carcassone, utána egy harmadik, amit még ki sem bontottunk...
Nagyon sok kaja kell :-)