csütörtök, augusztus 09, 2007

Megint itt

Az utóbbi kb. egy hétben nyaralgattam. Kicsit kaotikus volt, de attól még beszámolok róla. Íme:















Ez a béka pl. velünk utazott Ráckevére az autó csomagtartójába szorulva, szegényke...

















Aztán megálltunk Dömsöd fele egy sütire, és nem hittük el, hogy még van ilyen! Felhívom a figyelmet a különleges zöld festék használatára, a berendezésre, a linóleumra, de a legjobb dolgok: a címer a rácson és a hangulattapéta. Annyira retró hangulatom lett, hogy száz év után először lenyomtam egy piramist.

















Dömin sétáltunk...

















ettünk a Neptunon, ami ilyen hangulatosan belóg a Dunába, aztán jött egy hattyúcsalád, már éppen giccses lett volna, de aztán kihozták a kaját végre :-)















Ez a szőlőnk, már majdnem fogyasztható, szerintem 2 hét és lehet csipegetni

















Kicsit nehéz bemenni...


















de ha már benn vagy, nagyon jó :-)























Aztán egy kis fűnyírás, kímélve a virágokat















Kísérletezés nagypapa 6x6-os gépével, hogy megörökítsem az alább látható naplementét, de sajnos beragadt az exponálókar, pedig hajj de szép lett volna.















Alulexponáltam, de megvan a hangulata...

















Egy napra kiszöktünk Bécsbe, és azt csináltuk, amit mindig: ittunk egy csiri-biri kávét a Starbucks-ban...


















és felpróbáltuk a vicces holmikat a H&M-ben, pl. ezt a Willy Wonka szemüveget...


















és a képregényes kalapot :-)

9 megjegyzés:

A írta...

kicsit irigykedem.........
vagy nem kicsit...
de jó, és hogyhogy kiszöktetek Bécsbe BanJuiceék?

Er írta...

én is irigykedem egy nem kicsit...
A! mi mikor szökünk ki a lurkókkal akárhova?

juice írta...

azért szöktünk ki, mert anyu nem kap magának ruhát (én meg cipőt) a bátyám esküvőjére, és gondoltuk hátha ott kap(unk), de nem :-)

úgyhogy sétáltunk egy nagyot...

nemsokára kiszivárogtatok egy kicsit a ruhámból, már annyira meg akarom mutizni

A írta...

Er!
ősszel megszökhetnénk mi is Bécsbe!
vásárolhatnánk Nekik ezt azt, pl ilyen szemüveget :)

A írta...

Er!
ősszel megszökhetnénk mi is Bécsbe!
vásárolhatnánk Nekik ezt azt, pl ilyen szemüveget :)

A írta...

jaj Juice!
szivárogtass!!!! :)

juice írta...

Remélem itt is kapható lesz ez a szemüveg, mert egész kezdem megkedvelni, nem is értem miért nem vettük meg :-)

Biztos jól állna a fiúkon is, a babakocsiból csak 2 nagy lencse pislogna ki... inkognitó...

A írta...

Juice,
vártam hátha írtál újat mikozben rájöttem úgy nézel ki a szemügeves képen mint a Vanessa Paradis, you know what I mean?

juice írta...

az tök jó, még a szünet is ott van a fogam között :-)