szerda, augusztus 01, 2007

Répatorta A-nak aki szereti


Jövök a répatortával.
A recept lord Melchettől ered.


a tésztához:
17 dkg margarin
17 dkg cukor
2 tojás
23 dkg reszelt répa
11 dkg kókuszreszelék
11 dkg teljes kiőrlésű liszt
1,5 dkg sütőpor
1/2 teáskanál fűszerkeverék (szegfűszeg, fahéj pl.)
1 csomag vaníliás cukor
1,5 dl víz

a kencéhez:
20 dkg Philadelphia krémsajt
1 csomag vaníliás cukor
5 dkg vaj v. margarin
cukor ízlés szerint

elkészítés:
Keverd össze a margarint a cukrokkal, tedd bele a tojásokat, add hozzá a vízet, utána a répát, kókuszt és a fűszereket, végül a lisztet és a sütőport. Keverd jól össze és süsd meg előmelegített sütőben kb. 180-200 fokon.
Amikor kihűlt kend meg a kencével és fogyaszd el még mielőtt a vendégek megérkeznek!

jó sütizést!

11 megjegyzés:

St. Partvizs írta...

Én kipróbáltam a tortát csak nem volt répa ezért tökkel helyettesítettem, sajnos csak vaj volt meg barna cukor. Tojás is csak egy volt az is fürj.Liszt nem volt csak dara. Füszerkeverékből csak halászlés volt (Horváth Rozis !!) Vaniliás cukor volt de csak citromos. Víz az volt. Ásvány.
Megkostoltam. Hogy ez a répa torta milyen szar. Máskor légyszi rakjál ide jobb recepteket.
Üdv

juice írta...

most sírjak vagy nevessek?

A írta...

Szerintem nevess, mert ez ultra funny, ha Melchettől van a recept, feltételezem Lord MElchettől ;) akkor thatks a lot!
st. partvizsnak pedig javaslom a vajas kenyér fogyasztását, nem csalódik benne az ember, elég kiszámítható darab :)

A írta...

ja és köszi!
NEktek meg jó almatortát :)

Károly írta...

igen nevess.
Felfedem a kilétem. Vállalom felelőséget.
Kari
:)

st. partvizs írta...

Elrontottam a nevemet. (károly. Hm. Honnan veszi ez?)
Kari

juice írta...

Kari, pedig már majdnem beszóltam!
De a "kis barátaim" is megvédtek :-)

azért sejtettem, hogy ez nem egy tiszta szívből jövő fikázás :-)

A írta...

torta megsütve :)
holnap utólagos Dani és Laci névnap :)

juice írta...

jó lett?
most le tudnék nyomni 1-2 szeletet, jaj de éhes lettem :-)

dyna írta...

én megcsináltam a répatortát és hatalmas sikere volt...
köszi "juice"

juice írta...

Örülök, én is épp most vettem hozzávalókat... nyami