kedd, augusztus 21, 2007

Tűzijáték

Tegnap este a Villányi úton sétáltam hazafele, éppen kilenc órakor este. A fülemben zene szólt, az eső már elállt, így séta közben nyugodtan nézegethettem a házak mögül felröppenő tűzijátékot. A zene miatt jó hangulatom volt (+1 sör), úgy éreztem, mintha engem köszöntenének ezzel a kis fényjátékkal (jól van, tudom, hogy nem). Az emberek kijöttek az utcasarkokra, onnan követték az eseményt, aztán felénk szállt le a füst, ami meg egész misztikussá tette a Szent Imre gimit meg templomot, amik sárgán világítottak, úgyhogy filmdíszletbe illő volt az egész.
Szóbakerült a tavalyi dolog, amikor fuldokolva futottunk a viharban, és nem tudjuk hogyan, de ez az emlék is megszépült. (Például én egy doboz sörrel futottam egy ideig, aztán rájöttem, hogy az életem fontosabb :)















Amúgy meg miért nincs vízijáték is? Különböző vízsugarakat lőhetnének fel a Dunából, amiket megvilágítanának színes fényekkel... esetleg egy vízitündér kiemelkedne egy kagylón és lovaggá ütne valakit, vagy szörfösök lovagolnának a szökőkutak tetején, és gondolázni lehetne csíkos pólóban.

2 megjegyzés:

Anyabanya írta...

ennek örömére megpróbálom előkeresni a tavalyi tüzijáték képeket és felpattintom a blogomra!

juice írta...

oksa :-)
várom...