hétfő, október 08, 2007

Bravia







Elég sokan lehúzzák az új nyuszis reklámot, pedig szerintem nem rossz, legalábbis a többi szenny reklám helyett 100-szor ez legyen inkább. Persze a labdás volt a nagy szám és a festékes is jó volt, bár én annál arra számítottam, hogy utána szép színes lesz a lakótelep :-)
A nyuszisnál meg valljuk be, elfogult vagyok a Stones szám miatt, ami amúgy is egy elég vicces dalocska... tőlem jöhetnek ezek a reklámok.
Tehát bravo/a a Braviának, ha már Olaszországban voltunk!

5 megjegyzés:

A írta...

Hé Dzsúz!
ne Bráviázz hanem nyomasd a Toszkán fotókat ezerrreeeeelll!!!! :):):):)

juice írta...

sejtettem hogy ez lesz :-)
ahogy TE mondanád csillió képem van, még gondolkozom hogy milyen formában tegyem fel...
igazából slideshow-t akarok csinálni, de ahhoz idő kell, de addig is majd este próbálok feltenni valami ízelítőt

A írta...

ajánlok valamit :)
rakj fel hármat ízelítőnek a csillió mínusz 3mat meg mutasd meg személyesen nekünk szombaton egy reggeli vagy egy bográcsgulyás keretében....

juice írta...

oké :-)
reggeli vagy bogrács? :-)

A írta...

reggeli 9kor nálunk
utána csoki aztán bogrács
ne aprózzuk el :)