hétfő, október 22, 2007

Fotójuice

Szülinapra csak becsúszott egy fotós ajándék (ez a könyv) és ez most jókor jött, mert sok fotót kell néznem, hogy fejlesszem a kompozíciós készségemet. Bár szerintem ez a legkisebb bajom, a technikai részt kell gyakorolni még sokat.
A fotósuliban erre a hétre a "Lendületben" cím van feladva, erre kell komponálnom és kezdek kétségbe esni.
Múlt héten szembesültem azzal a ténnyel, hogy fotózni nehéz. Mindent figyelnek és észre is vesznek a képeken az értő szemek. Még azt is nézik, hogy egy épületen a háttérben hogyan dőlnek mondjuk az ablakok, pedig csak egy alakot akartál lekapni. Ráadásul két tanárunknak - úgy vettem észre - teljesen más dolgok tetszenek, (és akkor még ott van az emberek tömege, akiknek meg akarnád mutatni a fotókat) ezért soha nem lehet kitalálni, hogy mire mit mondanak. Van aki a steril képeket szereti, van aki a realista valóságot, és még ott vagyok én is, aki készíti a képet, és nekem is valami harmadik tetszik.
Szóval lendületben kell lennem, ki is gondoltam már témát, de annyira nehéz megvalósítani.
Ha valakinek van ötlete fotókiállításra, szívesen várom az ötleteket. Főleg ha még el is kísér, mert nem szeretek kiállítást nézni egyedül. A kiállítást meg kell vitatni, az nem egyszemélyes program.
A könyvet meg ezúton is köszi. És külön köszönöm a beírásokat, főleg Dan tett ki magáért, aki egy megható nanovellát szerkesztett bele.
















Ez itt Dan és apró reprodukciójának a keze.

4 megjegyzés:

A írta...

Lendületben az ország?
hááát...????! mondjam?
inkább nem!

juice írta...

még csak az kéne...
így is elég nehéz a feladat és mivel olyat találtam ki, amit kint kell fotózni, egy nagy szívás ez a takony idő
szóval ááá

A írta...

na. monca mi az?
elintézzem odafent időt? ;-)

juice írta...

igen süssfelnapot szeretnék :-)
mondjuk hintázó gyerekek, bicikliző felnőttek... mind-mind a jóidőt kedvelik, csak akkor vannak lendületben