csütörtök, október 11, 2007

Merre forog az agyad?



Ma olvastam ezt az index-en, és persze kipróbáltam, hogy én hogy látom ezt a dolgot. A lényeg az, hogy aki az óramutató járásával megegyezően látja forogni a nőt, az a jobb agyféltekéjét használja inkább, vagy a fordítottja.
Nekem úgy néz ki a dolog, hogy ha elkezdem nézni, akkor az óramutatóval megegyezően forog, viszont ha elkezdem olvasni az alatta levő szöveget, akkor balra forog. Akkor bal féltekével olvasok, de amúgy jobbos vagyok? Nektek milyen?

6 megjegyzés:

mick írta...

én is jobbos vagyok!

juice írta...

Persze, hát a művészlelkek!

A írta...

nekem is jobbos
de nem értem hogy lehet ezt balra látni
azon gondolkodtam hogy miért jobbos, mert a fejtartása arra utal...talán, vagy ez hülyeség?

juice írta...

amikor balra forog, akkor meg mintha a másik keze és lába lenne felemelve, úh. hidd el, az a legelképesztőbb, hogy mindkét irányba úgy forog, hogy nehéz elhinni, hogy a másikba is tud, pedig tud...

kallopeter írta...

megszünt a videó, basszus, pedig ezt kipróbáltam volna :-)

juice írta...

ha rákeresel, meg lehet még találni pár helyen, nekem még mindig makacsul jobbra forog és most nem is tudtam megfordítani :)