csütörtök, október 25, 2007

Mit vegyek fel? - cipő

Már rég tervezem, hogy foglalkozom itt picit az öltözködéssel, mert mostanság vannak érdekes dolgok.
Kezdjük ott, hogy én elsődlegesen a kényelmes ruhákat-cipőket kedvelem, és nagyon nagy kínnak érzem, ha olyan dologban kell lennem, amiben nem érzem jól magam.
A legmagasabb sarkú cipőm pl. 4.5 cm-es sarokkal bír, egy ír néptáncos karaktercipő, ami rendkívül kényelmes bőr lábbeli, viszont nem utcai viselet. Ráadásul mostanában kevés alkalmam van hordani. Ezen kívül van egy öröklött csizmám szintén 4.5 cm-es sarokkal, szintén nagyon kényelmes, csak szegényke már öregecske.







Az öreg csizim. Szegényke.













Hát ennél magasabb sarkot meg sem kockáztatok. Egyszerűen nem is tetszenek a tűsarkú topánok. Lehet, hogy semmi nőies nem tetszik? Az sem jó, hogy most a talp nélküli balerinák mennek, ami tetszik, meg hordom is, de nagyon fáj tőle a lábam egy nap után. A hegyesorrú cipőből kb. egy méter hosszú menne rá a lábamra, mert széles a lábfejem, ez is kilőve. Aminek pont jó, kellemes 3-4 centis sarka van, azok vagy nyanyacipők, vagy százmillió pengőbe kerülnek, vagy nem találom meg őket. Hát elég nehéz. És minden boltban ugyanaz (a középkategóriáról beszélek). Cipőbolt tippet kérek.

Ami most divat de nem tudok kibékülni velük:















Ez tipikusan olyan, amivel nem tudok mit kezdeni. Promodos darab, félmagasszárú, magassarkú, olyan izé. Biztos egy csomó mindenkin jól áll... én meg sem nézem. A másik a rongyolódós szárú csizma, amiből már láttam nagyon vagány variációt, de mikor lakkból van pl. brrr.
Szóval biztosan én vagyok problémás, de ezek a mai kreációk... főleg, amikor visszajön a nyolcvanas évek... hát fúj.


















Na ez igen. Ez is a Promodból van. Ezt elfogadnám.

3 megjegyzés:

A írta...

Hát Zsűz
a helyzet az hogy én pl imádom azokat a cipőket amik rohadt kényelmetlenek, de nem hordom őket mert kényelmetlenek, voltak próbálkozásaim, de aztán arra is rájöttem hogy ezek nem is hozzám valók, sajnos későn, a lábamat szétnyomták ezek a szarok. viszont van egy jóhírem, van egy cipőmárka ami sok helyen kapható és ultra kényelmes, ellenben a tartóssága.....szóval az olyan közepes, de szépek is és kényelmesen is. A bűvös név pedig: Tamaris.

A írta...

klassz ez a cipős iromány, tetszik :) ez olyan lányos dolog, de várom a következőt!

juice írta...

köszi a tippet :)
közben megnéztem a Promodban a csizit, 30 pénz és nem annyira vonzó, mint a képen. Ennyi pénzért már láttam szebbet, igazából az zavart a legjobban, hogy nem látszódott rajta, hogy bőr... akkor meg a fene is megette