szombat, október 27, 2007

Mit vegyek fel? - leggings

A leggings számomra a legfurcsább ruhadarab, ami mellett nem tudok szó nélkül elmenni. Láttam pár lányt, akik nagyon eltalálták, hogy hogyan viseljék, de a legtöbb esetben mégis csak az van bennem, hogy fúj ez egy cicanadrág, ami nekem mindig is cikis ruhadarab volt.
Leginkább úgy tudnám magamon elképzelni, amikor nem is látszana, hogy nincs lábfeje (tehát pl. csizmával, de akkor már inkább harisnya ugye). Nyáron rosszul voltam, mikor láttam ezeket a darabokat 40 fokban a szoknya alá, nem döglöttek bele? A legijesztőbb mégis a fehér leggings farmer sorttal, fehér hosszúujjú pólóval volt, amit láttam. Az tényleg igazán borzasztó volt. Azért nem értem ezt a dolgot, mert ha hideg ellen kell, akkor miért nincs lábfeje, ha meg meleg van, akkor meg ki húz harisnyát? Tudom én, hogy divat, dehát...
Most vannak ezek a divatfigyelők, akik lefotózzák az embereket az utcán, utána blogjukra feltéve lehet véleményezni az egyed stílusát, ezeken is láttam egy-két példát a leggings viselésre és nem vagyok meggyőzve. Ráadásul ezt is valaki kitalálta, és boldog-boldogtalan hordja még akkor is, ha erre nem alkalmas a lába.
Nekem nem alkalmas, és ezért csak sínadrág alá hordom, pedig néha megállok a harisnyabolt kirakata előtt és elmélázok, hogy de mégis milyen lenne, ha kipróbálnám? Persze mostmár azért sem, mert ezzel akarok kitűnni a tömegből :) A lány, aki nem hord leggingset!

3 megjegyzés:

A írta...

na, most vagy öregszem, vagy nem vagyok divatos, vagy mindkettő. vagy azu elmúlt egy évben nemjártam olyan helyen ahol iylet lehet kapni, de én még az életben ezt a szót nem is hallottam, viszont láttam a szóban forgó izét. NEkem ez a flashdances stílus sem jön be, tehát túl azon hogy marhaság, gustustalan aktuáldivat-in my opinion. Meg amúgy is, a 80as éves quelle katalógusai jutnak eszembe. szigorúan denevérújju pulcsival,fúj!

juice írta...

na ugye!
hát mondom én, hogy le a cicanadrággal!

juice írta...

a quelle katalógus nagyon ott van :)
és a nagy válltömést se felejtsük el!