péntek, október 26, 2007

Ujika halott

A profilomban is le van írva, hogy ugyanazt a kispárnát használom mióta élek. Hát ez megváltozik mostantól.
Tegnapelőtt ugyanis meghalt a kispárnám - Ujika pujika. Ez volt a neve és ki kellett dobnom, mert hatalmas lukak tátongtak rajta, toll már nem volt benne, csak a tollszárak és már nagyon potyogtak belőle. Szóval megváltam tőle és nem is alszom jól azóta, de majd csak hozzászokom valami újhoz. Ez a párna több, mint 60 éves volt, mert anyukám kapta eredetileg kiskorában.
















Hát szomorú vagyok. Most megkaptam apukám kispárnáját, amiben szintén toll van, de ez szerintem csak olyan 10-15 éves lehet, még nagyon sokat kell nyúznom, hogy jó legyen.

2 megjegyzés:

a írta...

szegény Ujika
miért ez a neve?
nekem csak egy macim van meg ilyen régről, majd Csőri biztos szeretni fogja :)

juice írta...

gondolom két évesen nem tudtam jobbat kitalálni...
iszonyatosan hiányziiiik
bizony tartogatni kell az ilyen kincseket, de hát örülök, hogy 60 évet kihúzott :) a macinak is hasonlókat