csütörtök, november 15, 2007

Supersonic - even before



Megérkezett az új Supersonic klip, tessék rákattani. Úgy gondolom az even before most a legnépszerűbb nótája a zenekarnak, nem véletlen, hogy ehhez csináltak mozgóképet. Az biztos, hogy nem ez a legsikerültebb klipjük, de tulajdonképpen ha megnézzük, hogy három dologból (zenekar, valami táncos jelenet, kaleidoszkóp effekt) áll az egész, akkor nem rossz az eredmény, sőt. A stílusból kiindulva ugyanaz az emberke alkothatta, mint az előzőeket és ő már a többinél is jól gazdálkodott a kevés alapanyagból. Szerintem a hangulata megvan, kicsit olyan indiai hatású nekem az egész, és pluszpont az énekesnek, mert mozog :) hozzáteszem, nem szokott. Egyébként meg Supersonic elfogult vagyok, ráadásul nekem bejön ez a látásmód, mintha egy lencsén keresztül kukkantanánk be, ezért az én szubjektív objektívemen keresztül jól átjön a dolog. Még ennél is jobban tetszene, ha nem láttam volna az ego-t, ami nálam a kedvenc, de akkor is gratula és várjuk a többit!
Ha tetszik a zene, katt a kedvencek közé és holnap koncert a Fészekben, új vagány basszusgitáros lánnyal és minden bizonnyal kapsz egy EP-t is! Tádám ez itt a reklám volt, reklamációt nem fogadok el a pénztártól való távozás után.

Nincsenek megjegyzések: