szombat, november 03, 2007

Őszi b i c i k l i s körkép

Erre a hétre ismét kaptunk feladatot (kettőt is, mert a "tanítóbácsik" szerint nem fotózunk eleget), bicikliseket kell lencsevégre kapni, a másik téma pedig az önarckép.
Huh. Már megint nem könnyű, de legalább könnyebb behatárolni, mint a lendületet meg az időt.
Szerencsére az időjárás kedvezett nekem, hétágra süt a nap, úgyhogy kimentem a rakpartra és lefotóztam minden kétkeréken közlekedő egyént.













































































Önarcképet már annyit csináltam, hogy egyenlőre nincs ihletem, remélem hétfőig megjön. Illetve ihletem van, de találni egy hátteret, meg ilyenek... ehhez most nincs türelmem.

6 megjegyzés:

Andreotti írta...

ha hétfőig nem jön meg, akkor terhes vagy!

juice írta...

muszáj megjönnie!

Andreotti írta...

na megjött? ;-)

juice írta...

félig-meddig :)

juice írta...

ez a párbeszéd egy kicsit furcsa, nem? én csak fotózni akartam :-)

Andreotti írta...

kivi vagyok a megihletett önarcképedre :) én képtelen lennék ilyet művelni, illetve lenne egy ötletem...