hétfő, december 03, 2007

Lovi

Most a lovira látogattunk el fotógyakorlás végett és nem egy könnyű terep, de még úgy sem voltam soha, most meg rögtön a lovak közé csaphattam - na úgy nem szó szerint, de közelebb mehettünk, mint egyébként. Konkrétan a pálya szélére. Jött ismerkedni egy idős zsokébácsi is, aki a mai napig őrzi lova fényképét a tárcájában, ő jópofa volt, de nem volt az a nagy hangulat, mint amire számítottam - nagyon kevesen voltak. Viszont gyakorlásnak jó helyszín, mert nehéz jó képet csinálni. Tudjátok, mozognak a lovak...

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

ezek szerint Te nem voltál még szilveszteri fogathajtáson. huhuuu az pedig nagyon muris!sok ember, pezsgőt osztanak, hogy jobb legyen a fogadási- és az áltanánosan is jó kedv.olyankor általában azok mennek, akik amúgy nem, de a régi őslovisok is ott vannak, lehet fogadni, de nyerni nem. Cigifüst, sorbanállás a fogadónál, kint pezsgő jókedv, és szilveszteri előhangulat. Utána nem is érdemes már máshova elnenni, maximum barátokkal társasozni pl .:)

A írta...

bocs hogy kétszer simétlem, kétszer ismétlem :)

juice írta...

az egyiket eltüntettem, úh. most senki nem érti mi az, hogy ismételsz ismételsz :)

ja nem voltunk, pedig talán pont Erékkel mentünk volna, már nem emlékszem, de pont olyan év volt, hogy mínusz ezer fok volt és biztos bealudtak a fiúk, ahogy szoktak ;-)
a fotósfőnökünk is ilyen célzattal vitt oda szerintem, hogy egyszer megnézi nemszilveszterkor is :)

A írta...

sztem tavaly volt, mikor be voltunk terhesedve Erával és nem akartunk megfagyni nem????

juice írta...

neeem hát tavaly borkóstolás volt, szerintem előtte évben

A írta...

őőőőő izééé
tényleg, én meg akkor beteg voltam és nélülem mulattattok ...igenigen emlékszem én ! :)

er írta...

És idén hol is szilveszterezünk??? És kikkel?

juice írta...

de legalább nem voltunk a lovin amíg betegeskedtél :)

idén az erdőben szilveszterezünk a farkasokkal ááá

A írta...

miii????
hol? ki?

juice írta...

csak viccelek...
a medvékkel háháhá