csütörtök, február 07, 2008

Hegyről-végről

Idén is nekilátunk megtanulni síelni, ha lesz még hó 3 hét múlva. Az elhatározásunkban most egy síoktató is szerepel (ideig-óráig), hátha ez segít a dolgon. A kitűzött cél: kevés mennyiségű sikítással és zakóval lejutni a hegyről a kék (light) pályán ÉLVE.
De már akkor is meg leszek elégedve, ha egyáltalán le merek jönni. Hozzáteszem síléccel. Legutóbb (2 éve, mert tavaly ugyebár globális felmelegedés volt) egyszer sikerült megtenni a start-cél távot, mondjuk végig azt hittem, hogy azonnal meghalok, de a hitem rendületlen, továbbra is bízom a csodában: azaz egyszer megtanulok síelni. Reszkessetek jetik!
Eddigi eredményeim: snowblade-del (1 méteres talp) megtanultam 1 nap alatt csak balra fordulni, valamint egyszer már szépen síeltem álmomban.
Akkor most tanuljunk meg együtt síelni filmről. (Jobb, mint könyvből... próbáltam...)

Nincsenek megjegyzések: