szombat, február 09, 2008

Kipróbáltam

Már meg is érkezett az igény, hogy mutassak próbaképeket, ami az új objektívvel készült, de ez - lássuk be - így is úgy is elkerülhetetlen lett volna... (csak nem gondoltátok, hogy megússzátok???)
Ezeknél persze lesznek jobbak is, most csak olyanokat fotóztam, ami itt a lakásban a kezem ügyébe került, úgyhogy egyenlőre ennyi, most még csak próbálgatom, ismerkedek vele.
A nevén még gondolkozom, eddig 1 szavazat érkezett: és ez a Frenki, de én valószínű makrónak hívom ezután is :)

4 megjegyzés:

A írta...

ugyes fickó ez a Frenki :)
vagy makró, ki hogy hívja ;-)
gondolom nem okozok meglepetést ha azt mondom a leveles klép nagyon tetszik, sok ilyet láttam már talán kedvelt téma is, de ez mindig maga a csoda, szép, meg a spirálfüzet is, de az elsőt nem tudom elképzelni hogy mi.....

juice írta...

igen, a levél elcsépelt, de annyira szeretem én is ezeket a fotókat, hogy meg kell csinálnom a magamét is...

az első kép pedig szobor... ott áll a középső szobában, tudod... vagy nem?

A írta...

úgyfest nem tudom, azt hittem jó megfigyelő vagyok, de tévedtem, ebben is....
amúgy a csoki valóraválhat egy reggelivel.... :)

juice írta...

reggeli... mmm és még csoki is?
na megoldjuk ezt valahogy :)