hétfő, február 11, 2008

Szerzetek az utcából

Én egy nyugis környéken lakom, mindenesetre néha kezdek gyanakodni rá, hogy egyik főszereplője vagyok az Ember a Holdon című műsornak. Szóval a következő figurák szoktak felbukkani az utcában:
1. Kozmetikus néni, aki 12 macskát etet a boltja előtt, akik a motorháztetőkön melegednek, és érdekes módon mind vörösek... a kozmetikus nénit ismeri egy öreg vizsla is, aki minden fehér ruhás emberre ráugrik, mert azt hiszi, hogy az a kozmetikus néni...
2. Hajléktalan bácsi a sarkon túl, akit néha elvisznek, kifertőtlenítenek utána mindent, megigérik neki, hogy nem éri meg a következő hetet, mert a kannás bor nem annyira tápláló, mint hinné... és aki ezek után másnap reggel ugyanott ül a helyén. Kedvenc mondása az "Úgy van főnök!" a többit nem értjük.
3. Egy nagyon lelkes 54 éves ember, aki szegény szellemi fogyatékkal él, de minket imád a bátyámmal (akit egy ideig Ferinek hívott) és rendszeresen benéz a boltba, hogy bármilyen akármilyen dologról beszéljen velünk - ahogy ő fejezné ki magát.
4. Aztán ott van egy nagyon idős bácsi, aki bottal siet mindig és a frász jön rám, ha látom, mert úgy gyorsít, hogy előredől és rengeteg aprót lép lendületesen, és úgy fest, mintha épp eldőlne, de villámgyorsan megjárja az utcát.
5. És vannak a vevőink: volt aki felhívott minket, hogy ő most ITT áll, és nem talál minket, merre menjen? Ismétlem az információ ennyi volt, hogy itt, ezenkívül van a hadarós, a három órán át vásárló, aki végül nem vesz semmit, és a szervizesünk, aki két jobbos csizit hord, és szalonnával akar öngyilkos lenni. (még nem sikerült, 83 éves)
6. És igen. Itt lakom én is, akit nyilván kiközvetítenek a világegyetembe, és onnan röhögnek rajtam, amikor látják, hogy hangosan beszélgetek valakivel, aki nincs velem (ezért én válaszolok helyette), amikor órákig képes vagyok egyetlen pici dolgot fotózgatni, pedig kifolyik a szemem, amikor brummogok a teknőseimnek, mert szerintem azt értik és amikor a tesómmal különböző neveket találunk ki a vevőknek és ismerőseinknek, aztán ha meglátjuk őket...

Szóval: köszönöm a figyelmet, az én világomban most lámpaleó következik!

5 megjegyzés:

A írta...

és mi van Gyuribécsivel?????
azért ő is jelenség...

juice írta...

már olyan régen volt, hogy megfeletkeztem róla :)
de egyébként igen...

Malabei írta...

Interesting post +1
.

Névtelen írta...

Nagyon jót nevettem ezen. Ugyan így látom a világot, és nagyon sokat szoktam nevetni az idiótákon.
Jó kis blogod van...:D
Bazsi

juice írta...

köszi :)
már íródik a katica :)