szombat, április 26, 2008

Feltűnök

Tudom ezer éve nem írtam, de most régi-új szerelmemmel foglalatoskodom csak... fotózok folyamatosan, ha meg nem, a képeimet gondozom, történnek dolgok velem, de egyszerűen elfelejtek ide írni...
Az utóbbi időben sok helyen jártam és megismertem pár érdekes embert, ők mind fotóznak, és mindtől tanulok valamit, és sok behatás ért és sok dolgot másképp látok és ezernyi apróságról írhatnék, de valahogy nem jön össze.
Ez olyan, mint amikor sokáig nem beszélsz valakivel, aztán már nem is tudsz vele miről. Igaz ez az én blogom, tehát magammal beszélek, csak hát látja aki akarja... Úgyhogy folytathatom akárhol, hiszen amúgy is csapongtam.
Legutóbb Balatonfüreden jártam, és nagyon jó kis hétvége volt a maga balatoni fílinges módján. Áthajóztunk Tihanyba is, ahol mást sem csináltunk, mint lángost kerestünk, fagyiztunk, 10 méterenként leálltunk, leültünk és tengtünk-lengtünk, még csak nem is fotóztunk valami sokat... máskülönben azt mondanám elszúrtuk a napot a nagy semmivel, de mégsem... jó volt nagyon csak látni a dolgokat, ott lenni, kiszakadni a nagy büdös valóságból és tervezni a következő hawai-i!!!!! fotós találkozót... :))) hát igen, teljesen beleéltük magunkat a nyaralási fázisba, meg hogy tele vagyunk zsetonnal és már el is szállt a fantáziánk :)
Most kellene idetennem egy fotót, nem? Na megnézem, de nem akarok olyat, ami fent van a galériámban, jó lesz valami más.
















Na ez pl. tipikus olyan kép, amikor a fotósok meglátják magukat a menetrend vagy nem is tudom minek a táblában tükröződni, és már elő is a gépet, csatt. Ezt Geni lőtte a jobb oldalon, ő csudálatos tájképeket készít egyébként a csudálatos szűrőivel, mellette én, mellettem Viktor lógó nyelvvel, az önportrézás és a kreatívkodás nagymestere, bal szélen pedig Bazsi, egy tündér, aki azért szarrá HDR-ezi a buszosbácsit, ő nemrég kezdte a fotózást, de már lekőrözött. Ennyit a kis csipet-csapatról, ami kiegészült még 2-3 emberrel, ezért mindig volt kit fotózni vagy fotós kérdésekkel zaklatni.
Tessék végre írtam valamit, nem is vészes, lehet hogy megmarad a blog :)

9 megjegyzés:

A írta...

maradjon is mert szeretjük,
nem cinikuskodunk ebben a kérdésben ;-)
tessék szépen haladni kedves szépenfotózó barátunk, és lássuk és halljuk mi történik másokkal rajtunk kívül a nagyvilágban, szeretjük ezt a blogot!!!!
hajrá!

juice írta...

köszi, rád számítok is mindig, mint olvasóra és mint egyetlen reagálóra :)
de már ezért is megéri, nem?
de!

Babu írta...

Kéremszépen én is rendszeres olvasód vagyok. Máramikor van mit olvasni..:) De a képeidet is szeretem. Szóval már minimum két rajongó!

juice írta...

ezt jó hallani, na összeszedem magam, hogy ne maradjatok olvasnivaló nélkül, köszi hogy benézel te is Babu!

A írta...

na ez engem is meglepett, Babu???

igen a babu írta...

Szia Tesa! :)
Ha már önkéntesen nem is tájékoztatsz bennünket egymás blogjáról, én múltkor kilestem a címet mikor büszkén mutogattad a művésznő fotóit...érted mán?

juice írta...

ti aztán jól elvagytok :)

A írta...

J!
ugyanis reklámozom hogy milyen szépek a fotóid..... :)

juice írta...

nagyon köszönöm :)