péntek, május 16, 2008

Tegnapi meglátások

Tegnap háromnegyed órát álltam a postán a sorban. Még jó, hogy kettővel előttem egy jó pasi állt, volt mit nézni... előtte meg egy jó nő állt, neki is volt mit néznie... a nő előtt egy néni állt, aki elment leülni, a néni előtt egy hosszúhajú fiú, aki rázta a fejét méltatlankodásképp, de közben mosolygott, a fiú előtt három lány nagy mappákkal, a lányok előtt egy bácsi bokáig érő nadrágban, amiből kilógott a szürke zoknija, ami színben harmonizált a szürke nadrághoz, de a barna szandihoz nem, előtte egy szőke lány állt fekete keskeny keretes szemüvegben, ami jól állt neki, előtte pedig egy nő virágmintás szoknyában és farmerdzsekiben, és ő akasztotta meg a sort. Mire az ablakhoz jutottam a személyzetnéninek már nagyon kellett pisilnie, ezt az orromra is kötötte...

Tegnap láttam egy biciklist, akinek a kutyája a hátán ült és a nyakába kapaszkodott... nem volt nálam gép...

Tegnap kellemes meglepetés ért, már elmondtam mindenkinek...

Tegnap tegnap volt, de ma már más vár rám...

5 megjegyzés:

A írta...

csak én maradtam le a kellemes meglepiről? :(

juice írta...

ne csinálja nagysád, magának is elmondtam! a fotósdolog, tudja...

a írta...

jájá
bocsánat
igaz
csak elfelejtettem hogy az tegnap vót

Babu írta...

én nem tudom mi ez a fotós meglepi, de az biztos ,hogy nagyon szuperek az új képeid, de amik annál is jobbak, azok a képeid elnevezései...

juice írta...

köszi Babu! :) örülök, hogy ti is nézitek, a Zürich-i páncélteremben szervezzetek nekem kiállítást! :D
(tudom Genf, de ott is jó :)