hétfő, május 12, 2008

Zoo keksz

Emlékeztek még rá?
Én nagyon szerettem a zoo kekszet, meg az állatkertet is... Mondjuk nem függ össze a kettő, mert például Párizs nagyon bejön, viszont inkább sonkát nyomok, nem párizsit...
Na mindegy, voltunk fotózni az állatkertben és nagyon lelkes voltam, aztán lelohadt a lelkesedésem, nem igazán tetszett a dolog. Mintha egy csomó állat még bent lett volna, pedig irtózatosan jó idő van már, akik meg kint voltak messze voltak, vagy plexi mögött, vagy mégsem voltak kint. Vagy csak nem voltam jó passzban, hm nem tudom. A fotóim sem lettek olyan extrák, de mindenesetre ilyenek voltak a zoo-ban, ami nem keksz.




2 megjegyzés:

A írta...

szerintem szomorú a pupu szeme, azért hangolódtál le, meg azért meg az állatkert ha jobban belegondolunk lehangoló, nem túl boldogok ott a kis állatkák... talán.... nem?

juice írta...

így tényleg szomorúnak tűnik, pedig elég pofátlanok voltak :)
amúgy igen, azt éreztem, hogy sokkal jobban szeretnék vadon élő állatok között bóklászni... de kicsi koromban én úgy odavoltam! nem értem...
azért megpróbálhatjuk együtt a két poronty vezetésével!