kedd, augusztus 12, 2008

hol voltam holnem voltam

Folytatom lendületesen (???) nyári helyszínváltoztatásaim leírását.
Kőszeg
Hát itt munkaügyben voltam 5 napig. De legalább ez fotózást jelentett, aminek a végére elérték nálam azt, amit még eddig sehogy sem sikerült elérni: 4-5 napig semmi kedvem nem volt fényképezőgépet a kezembe venni utána :)
Eseményeket fotóztam, de legalább sikerült egy jó kép Mitsouráról, és kíváncsian várom, hogy képeim tényleg bekerülnek-e a Jelige magazinba...

Gyula
Gyulán most jártam először, és nagyon jó kis helynek ismertem meg, vissza fogok menni egészen biztosan. Mint megállapítottuk, ez egy elterülő mezőváros, rengeteg utcával keresztbe-kasul, ami mind a várfürdőhöz vezet. Egy félórás autókázás során rengeteg kis utcában pörögtünk, és mint kiderült, ez a fürdő közvetlen környezete volt még csak, mindig mondták is Andreottiék, hogy na most jobbra van a fürdő... most balra... most a hátunk mögött... most 11 óránál... most kicsit srégen előttünk... egész elszédültem.
Szóval kellemes meglepetés a hely és telis-tele van szökőkutakkal, amitől olyan igazi nyugtató hatása lesz a városnak. Fotózni annyira nem volt alkalmam, de egyszer ilyen szándékkal is megközelíteném az ojjektumot :)

Herceghalom
Itt lovakat fotóztunk, más téma nem nagyon volt, de kellemes hely egy nagy sétára























na mondjuk ő egy öszvér, de nagyon cuki volt

















páros pacik

1 megjegyzés:

A írta...

JAh és Gyula a napokban a virágos városok második helyét kaparintotta meg Európában!!! by the way