szerda, szeptember 10, 2008

Búbánatvölgy

Hát ha megkérdeznétek, hogy hol a búbánatban voltam nyáron, akkor csak annyit mondanék, hogy igen ott. Búbánatvölgy Esztergom alatt van, a Szamár-hegy és a Hosszú-hegy közötti völgyben.
Ha azt hiszitek, hogy fotózni voltam ott, hát nagyon is igazatok van! Nem okozok csalódást, igaz? A tanoda (ahol tanulgattam a fényképezést) szervezésében gyűrűztünk be a völgybe, hogy táborozzunk egy jót. Remek 4 nap volt ez a nyáron, tipikus példája volt annak, mikor nem várunk semmit egy dologtól, és ezért nagyot durran :) Nem is gondoltam rá, hogy odamegyek, előtte kifotóztam magam Kőszegen, fáradt is voltam, ahogy megérkeztem és bár tudtam, hogy remek dologra számíthatnék, valahogy nem számítottam inkább semmire. Úgy mentem oda, hogy csak a két tanodagurut ismertem, egy fiút még meg 1-2 emberkét futólag. Nekem ez eleve nagy kihívás, mikor több idegennel összeeresztenek, mert ha nem passzolnak nekem, akkor nagyon tudok szenvedni. De szerencsére hamar otthon éreztem magam közöttük, úgyhogy nem volt gond.
A Vadregény nevezetű és kinézetű létesítményben rontottuk a szelet, általában négyágyas leosztásban, amit szintén nem bírok, de sikerült minden este totálisan kikészülten bedőlni az ágyba, így akár tízen is lehettünk volna.
















ez itt a helyszín

Első napunk végülis a megérkezésből állt és az egymásra hangolódásból, amit kitűnően abszolváltunk, minek következtében a másnap tényleg másnap volt. Ezen az estén sikerült belegyalogolni a Dunába, félliteres műanyag pilléből fröccsöt inni és megismerkedni Ildikóval, a helyi vendéglátóipari egység parancsnokasszonyával. Ildikó a későbbiekben sok szomorúságot okozott mind minőségi, mind anyagi téren, úgyhogy elpártoltunk tőle. Viszont! hihetetlen díszítettségű lugassal ajándékozott meg minket (egy fa, mely műanyag virágok és bohóc mellett tartalmazott számtalan színű, alakú és fajtájú plüssállatot "ízlésesen" felaggatva az ágakra) plusz szintis bácsival, amiért mindig hálásak leszünk.

A tábor arról szólt, hogy minden napra kaptunk számtalan fotós feladatot, amit ki-ki tetszése, képessége, kedve szerint oldott, vagy próbált megoldani, vagy néha átkölteni.
Mivel ezt a bejegyzést is már 3 hónapja írom, nem tudom már mik voltak, de kellett portrézni, egy tárgyat több helyzetbe helyezni, promotálni a helyet, széket fotózni, trambulinról ugráló emberkét lekapni (néha elkapni) :) ilyesmik... meg persze volt filmes része is, de én nem analógoztam, mert annyira jól elvoltam a többi feladattal. Azt azért érdemes megemlíteni, hogy a táboros csoportképet egy kukából készült camera obscurával készítették el a fiúk.

Szereztem még egy pöttyöt is katicaként, Bandit, akivel hamar összebarátkoztam ott, és azóta is tervezgetjük fotós projetjeinket, amiből semmi nem valósult még meg :) ellenben mindig összetévesztem Andreottival a Bandi név miatt... :D

Nincsenek megjegyzések: