kedd, november 18, 2008

22-es stúdió

Eseménydús hétvége volt, szombaton végre jelezte Bali (Supersonic frontember), hogy mehetek fotózni őket a Rádióba. Amúgy örömmel jelentem, végre hallhatóak az MR2-n, már csak azt hiányolom, hogy nem hallottam tőlük beköszönőszöveget, pl. "Bali vagyok a Supersonicból, mióta az MR2-t hallgatom, sokkal jobban csillognak a szemeim" vagy valami ilyesmi... :)))
Hát a Rádió... az nagy. Én egyedül nem is indultam felfedező útra, egyrészt azért mert számomra úgy is a legérdekesebb részen voltunk, másrészt meg úgy eltévedtem volna, hogy csak na. Folyosók, lépcsőházak, csomó ajtó, mindenféle studió, meg bemondó szoba... kicsit retrós az egész hely, ugyanakkor az űrhajó műszerfalra hajazó keverőpult meg az ellentéte. Tehát Supersonicék a 22-es stúdióban csinálják újra albumukat, és mikor már 7 órája ott voltunk a végére kicsit éhesen, már azt hittem, hogy tulajdonképpen ez a 22-es csapdája... de este 11-kor kiszabadultunk.
Csináltam werkfotókat a munkálatokról, a helyről, a fiúkról - sajnálatomra csak 2-en voltak, így teljes zenekari fotó nem született, de így is nagyon érdekes volt bepillantani a "hogyan készült"-be. Ja és tapsolok az egyik számban, kettőben is tapsolhattam volna, de a második kicsit bonyi ütemű volt első hallatra, úh. az kimaradt. Nevettek is Baliék, hogy legközelebb már sztárallűrjeim lesznek, külön öltöző és Evian a tapsolás előtt :D
























ilyen a technikai helyiségből nézve ahogy Bali felénekli a magáét... egyébként tisztára photoshop, csak hanggal :) énekel valamit, amúgy is jó hangja van a legénynek, de ebből olyan kristályhangot kevernek, ami vág... pf elég jó dolog

















ilyen élőben az eksön, ugyebár felvételnél hallani lehetne a kattanást, úh. mondtam hogy előtte imitálja hogy énekel, de csak somolyog :)


















Ez a 22-es stúdió

















a keverőpult munkában

















itt meg Csaba és Bali a tetszetős üstdobok társaságában

6 megjegyzés:

..::Röno::.. írta...

Jó kis hely!
:)

Andreotti írta...

HELLO
klassz lehetett!!!! de nem látoma piros kabátos képet ;)

Akos Kiss írta...

Érdekes hely lehet a rádió épülete.
Klassz téma! :)

juice írta...

nagyon jó volt!

andreotti inkább vasárnap élőben! viszem reggelizni a piros kabátot is :D

edisdead írta...

Voltam szakmai gyakorlaton náluk.. király hely :) dolgoztam a 8-as, ill. 22-es stúdióban is (MR2 Akusztik anyag lekeverés) :).. tényleg egy labirintus :D

juice írta...

voltam Akusztikon a 8-asban, az meg klassz volt a koncert miatt :)