szombat, november 22, 2008

Bibliakiállítás

Tegnap a Széchenyi Könyvtárban fotóztam bibliakiállítás megnyitót és sajtótájékoztatót. Nem is tudtam, hogy a könyvtárnak ilyen komoly kiállítóterme van, bár miért ne lenne ilyen értékes gyűjteménnyel. Bordó falak, spotfények, vastag ajtó őrökkel, minden megvolt... A sajtótájékoztató jó hosszú volt, mindenki terjedelmes köszöntőszöveget mondott és rengetegen voltak. Erdő Péter bíboros, Bölcskei Gusztáv református püspök és egyéb egyházi celebeken kívül jelen volt pl. az előző köztársasági elnök is. Minden jelentős tv és nagyobb újság ott volt, meg én :D hehe kis hülyének éreztem magam persze, már azon gondolkodtam, hogy kifele fordítsam-e a napellenzőmet :P A múltkor pont ezen nevettünk, hogy a fehér ill. nagyméretű objektív és a szirom alakú napellenző tesz minket profiknak látszó tárgynak, esetleg segíthet még a portrémarkolat is :) A kiállításra elég nehezen engedtek be minket, mert ugye mindenki olyan felvételt akart, mikor belép a bíboros a terembe, de az ajtónállók elég makacsok voltak. Na mindegy megfotóztam ahogy tudtam, és szerencsére állófogadást is rendeztek, úgyhogy magamba gúrítottam pár finom kókuszgolyót és vízhez is jutottam, ami már kellett, mert bent rettentő meleg volt, már szédelegtem rendesen a végére.
















ilyen hangulatú volt a kiállítás, elég szépen megcsinálták
















Mádl Ferenc nézgelődik feleségével

3 megjegyzés:

..::Röno::.. írta...

Jók lettek a fotók! :) Erről a nyomasztó hőségrő nekem egy alagsori színház jutott eszembe, ahol semmi szellőzés, na ott is elég durva volt és persze a sziget egyik koncertje, szintén döglesztő... :)

Andreotti írta...

ejha!baresz az első képed, szépek a fények és ha jól látom kereszt egy árnyék, faszán megcsinálták, na de a fotós sem rossz :)

juice írta...

köszi Andreotti, a kereszt árnyék elég nagy ötlet volt részükről valóban!
Röno: sziget? holvannammá? :)