kedd, november 11, 2008

Fekete szívószál

Ma jártam a Blendében. Oda beszéltem meg találkozót, úgy is a képeimről beszélgettünk Bencével (tanodás tanár), akire még mindig számíthatok ha véleményeztetni akarom a fotós dolgaimat, úh. kellemest a hasznossal. Elmenet még beszélgettünk picit a tulajjal, aki elmesélte, hogy képeink máris kedvet hoztak másoknak, és már jelentkeztek utánunk kiállítással.
Bandival akarunk csinálni a vakunkra olyan méhsejtrácsos izébizét, amihez fekete szívószál kell, és mostanság nem volt Ikeában meg egyéb helyeken, így mikor láttam a pulton, megkérdeztem Ernőt, ők honnan szerezték be. Nem tudta, viszont adott egy nagy marékkal a készletből :)

Amikor elindultam, épp ment le a Nap. Hatalmas volt. Olyan hatalmas volt, mint egy nagy narancs, amiben vulkánok izzanak.

És hogy legyen egy kép is megint, ezt Ben lőtte rólam Alcsútdobozon, ahol egy hatalmasat sétáltunk hétvégén, fotózgattam is, de az új obi még Bennek is annyira tetszik, hogy elkéregette a gépet :)

5 megjegyzés:

..::Röno::.. írta...

Izzott a nap mi? :))) Mindemellett egyre hidegebb van, lefagy az ember! :)

juice írta...

ma le is fagyott a kezem már, kesztyű kellene...

Andreotti írta...

Hé mi az a méhsejtrácsos izé??

juice írta...

vakura kell feltenni, hajfényre szokták használni pölö, de jó másra is, tereli a fényt kifele, szerintem majd ha elkészül akkor lefotózom, meg csinálok tesztképet, úgy egyszerűbb, mert nem nagyon tudom elmagyarázni :)

Andreotti írta...

monnyuk jó