hétfő, november 10, 2008

Fotósblogok

Most fotósblogrobbanás volt itt, legalábbis sokan kezdtek blogolni, vagy sok emberkéről most tudtam meg, hogy ilyet vezet... az enyém marad ez a kócos összevisszaság, mint eddig is volt, és amilyen én is vagyok, úh. sok szó lesz fotós dolgokról viszont fontos meg nem fontos dolgokról is meg minden egyébről meg másról is.
A minap megkérdezték tőlem, hogy én mindenhova a fotóstáskámmal megyek? Mondtam, hogy hát igen az a ritka, ha nincs nálam, aztán belegondoltam, hogy tényleg már az jelent felüdülést, ha csak egy kis tatyó van nálam, ilyenkor meg ugye frászban vagyok, hogy csak most ne történjen semmi, amit fotóznék, mert akkor mérges leszek magamra... kellene egy nagyon jó kis kompakt gép ilyen esetekre :) Emlékszem, mikor vettünk egy kis Power Shot gépet - kb. 3 megapixeles és legbiztonságosabb automatán használni, most anyukám nyomkodja kedvére -, akkor akkora élményt jelentett digitálissal fotózni, hogy letettem az Eos 300-as analóg gépemet és el is felejtettem, hogy létezik. Nemrég megint kedvem szottyant a régi technikához, akkor vettem filmet a weltába, hogy gyártsak pár 6×6-os képet, most meg megint visszakanyarodok oda, hogy kis kompakt... :) agyamra megyek. Nem is beszélve egy halszemes lomo gépről, ami a feeling netovábbja, bele sem kell nézni, csak exponálni és nagyokat röhögni az eredményen... ilyet akartam szülinapomra, de azt mondták ennyiért nem kapok játékot :D Hát ez van, mi fotósok azt hiszem mindig kitalálunk valamit, amire rettentő nagy szükségünk van...
Nekem ma listát kellett írnom, hogy mik kellenek, ehhez kell igazítani a költségvetést, sajnos az első helyen megint egy objektív áll, annak ellenére, hogy pár napja vettem újat...















és ha már itt tartunk, akkor itt egy kép az 50/1.4-es obival... ( ezt 1.8-on lőttem) okos, ügyes, szép, szeretem :)

és láthatóan jön a tél...

Nincsenek megjegyzések: