csütörtök, november 20, 2008

helyek

A hét azzal indult, hogy elmentünk a Blendébe, előtte váratlanul bejött a boltba Viktor és megmutatta legújabb szerzeményét, ami egy vázsapka. Ez így nem is lenne érdekes, de ebben a kupakban van egy lencse, úh. lehet vele fotózni... pfff jó játék mi? beteszek ide egy képet, itt éppen dolgozom (nagyondenagyon) ez ezzel a kis küttyel készült.
















(mondom én hogy haladunk visszafele, már a filmes gép sem elég, lassan egy gyufásskatulyával fogunk fotózni, aztán megtanulunk festeni... :D....)
Szóval a boltos uncsizás után - bár legalább nem voltam egyedül, úh. máris jobb volt - elmentünk blendézni, ahol végre megittam idei első forraltboromat és lecsekkoltuk a képeinket :) á nem, igazából ha jól emlékszem 2 órán át repülőgépekről beszélgettünk... ne kérdezzétek...

Másnap felmentem Bandival a várba sétálni, és mivel a boltban vettem csak észre, hogy hidegen öltöztem, kerestem még kiegészítőket a sétához, persze egy sízoknit és egy síelős hajpántot találtam, úh. már csak síléc kellett volna. Egész jó háttereket fedeztünk fel, bár most már a cidri miatt nem lesz sok kint fotózás, de jó tudni ezt, ha éppen kell.

















Ma pedig a Vasúttörténeti Parkban jártunk, mert Röno nagy projektben van és ez lesz a helyszín hozzá, egész érdekes volt és persze jó kis terep fotózáshoz, csak sajna megkérik az árát.
Na de Andreotti, a lényeg, hogy az egyik kocsiban voltak tükrök, és ott lefotózta magát a piros kabát, úh. láthatod végre :)

8 megjegyzés:

..::Röno::.. írta...

Egyik kocsiban? Inkább melyikben nem volt tükör? :)))) Jól elmegy ez a hét is, csak úgy pörög. Hejj! :)

juice írta...

Viktor... én itt szépen kerekítem a sztorit :) mindben volt tükör, de jó ez így :D

Andreotti írta...

na végre!
menő!

juice írta...

;)

Névtelen írta...

Meg a kesztyű is ott maradt a boltban. Apukám mondta is hogy ne csinosan hanem melegen öltözködjek. Jövő héten megint a boltban leszek ahol még kirakatot kell rendezni és lefotózni a combcsizmákat. Ja! Nem érdekel valakit egy pár 43-as combcsizma?

juice írta...

Atiiiiii :D
majd megyek valamikor, a kesztyűt meg elhoztam

Névtelen írta...

Helló!
2 kérdésem van:
-a "hot chick-es" képen a te saját hogy is fogalmazzak... szóval saját anyagból dolgoztál? Atival itt fogadásokat kötöttünk, szerintem igen, szerinte nem.
-szeretnétek-e jönnia kóruskoncertre? dec.12-13-14 (én nem annyira ajánlom, mert szerintem túl csöpögőse sikeedet a műsor, ost nem olyan gosples, hanem "angyalkás".de persze nem akarlak lebeszélni Titeket, csak nehogy kellemetlen csalódás érjen...
P:Nóri

juice írta...

én seggem :D
Ati jön neked egy csokival :)))

az angyalkásat kihagyjuk most :D
szülőket még meg lehet kérdezni azért