kedd, november 04, 2008

A Lion kiállítása a Gödörben

"Amikor láthatóvá válik a hang és hallhatóvá válik a fény"
Ez a mottója A Lion kiállításának (nekem nagyon tetszik), ami teljes egészében koncertfotókból áll. Kedves flickr-es barátunk képei kizárólag zenészportrékban jelenik meg, a zenészek természetes közegében, a színpadon, de egyiknél sincs belehelyezve senki a zenekarába, nincsenek színpadképek, mindenki egymaga úszik a hihetetlen fényekben. Ha épp koncertre mész, vagy szereted a koncertes fotókat, nézd meg, érdemes!

és bréking nyúz is van, 2 is:
1. Ma veszek egy 50-es fix objektívet 1.4-es fényerővel, amire már nagy szükségem volt, be is vagyok lelkesülve, ezért elhívtam Viktort (a Röno :), hogy nézze meg az üveget, hogy rendben van-e, mert én szaladnék vele haza akkor is ha valami bibije van, azt meg nem akarjuk ugyebár sem én sem az obi. De remélem rendben lesz és holnap már jöhet egy fotó vele (na jó, ha nem holnap, akkor valamikor :)
2. Pár képem nekem is ki lesz téve ha minden igaz, majd konkrétumokkal jövök hamarosan.

2 megjegyzés:

Akos Kiss írta...

Várjuk a képeket! :)

juice írta...

jönnek :)