szerda, november 19, 2008

Normafázás mert hideg van

Vasárnap a Normafához mentünk fel a flickr társasággal, itt utoljára szerintem akkor voltam, mikor Kőbüféztünk Eráékkal, ami libegőzéssel zárult, és szerencsére ez a túra is így ért véget. Nem fotóztam sokat mert hideg volt, lefagytak az ujjaim, úh. a gép csak ritkán került elő. Viszont csináltunk vicces ugrálós csoportképet, amit azóta sem láttam, pedig kíváncsi vagyok milyen lett, sőt Everest meghódítós képek is lettek, azokat is meg kell még szereznem.








ez itt a panoráma az Erzsébet kilátóból


















ez meg szokásos szétfotózós jelenet, mindig ez van... :)

4 megjegyzés:

..::Röno::.. írta...

Elég jó lett ez a panorámás is, jó volt ez a nap, elszórakoztunk!
:)

juice írta...

kicsit későn kapcsoltam, hogy panorámába csináljam meg, pedig jól mutat... iggen jóó volt, remélem még ott van a hegycsúcson a zászlónk amit kitűztünk :D

Gáspár Milán írta...

te jo eg ezek mitcsinalnak azzal a lannyal??? :)

juice írta...

csak a szokásosat :) agyonfotózzák...