vasárnap, november 30, 2008

A szerelmem

Hát igaziból eddig titkoltuk, de szerintem már többen észrevettétek, hogy mi folyik, úgyhogy most bevalljuk... :D
Igen-igen... ő a nagy szerelmem, (Áron... alias Csőr és származékai) ill. én vagyok az ő nagy szerelme, elég ha ránézek és máris zavarba jön meg minden. A szülei hiába mondták neki, hogy óvatosan azzal a lánnyal, hát nem, én kellek neki nincs mese. Mármint mese az van de ez egy másik történet.
















Itt nem is tudom mit mutat, talán hogy 3 hónapja járunk, bár van az már több is, inkább azt hogy 3 év múlva (amikor már nagy lesz) majd rendesebben udvarol, pl. szerenádozik (hegedűn fog játszani ha minden igaz) de az is lehet hogy azt jelenti, hogy 3 másodperced van szivi, hogy felvedd a kanalat amit ledobtam!
















Mondjuk néha öregnek érzem kicsit magamhoz képest, nézzétek ahogy nézi a tévét a nagy sörhasával a fonott karosszékében... tiszta nagyapó :)
















Viszont mindig kiszúrja, ha evés közben fotózom, rám is parancsol, hogy tegyem el a gépet, mégis milyen dolog ez!

4 megjegyzés:

..::Röno::.. írta...

Úgy körbefotóztad azt a gyermeket, mint egy kiállított autót, jaaajjj! :)))) Nagyon ari! :)

Andreotti írta...

nem is tudom mit mondjak :D
állandóan téged emleget meg a masinádat :) már unom, szülői szemmel azonban azt kell mondanom, hogy örülök hogy egy rendes lányt fogott ki :)
nagyon szuggesztív lett a szeme az alsó képen, olyan kis vámpíros :)

juice írta...

:D
akkor hívhatlak mamának?
:D
:D

Andreotti írta...

ha jól esik :)