kedd, december 09, 2008

Szar ez a nap

Általában a g-talk vagy msn állapotkijelzőjéről megtudhatjuk éppen mi foglalkoztatja kontaktjainkat vagy milyen napjuk van. Ez a metakommunikáció köt össze minket sokszor akkor is, amikor nincs időnk beszélgetni egymással. Ma ez volt a "mottóm". Szar ez a nap.
Kezdjük ott, hogy tegnap összevesztem egy barátommal, utána nem aludtam egész éjjel, talán hajnalban ájultam be, mikor 3 óra múlva telefonra ébredtem, egy másik barátom keltett, hogy nincs nála az objektívem, ami kellett volna nekem egy munka miatt, de mivel neki is szar napja volt, ezért nem haragudtam rá, utána még ketten rámköszöntek akikről szintén kiderült hogy nem mesésen alakulnak a dolgok, utána Ákossal beszéltem, akinek a hörcsije halt meg, utána sétálgattam szintén egy fotós ismerőssel, akinek meg sétánk alatt betojt a gépe.
Ez egy ilyen nap.
És még nincs vége...

4 megjegyzés:

..::Röno::.. írta...

Még szerencse, hogy nálam most nem ez áll fent, de mondjuk nekem majd egy szar évem volt, de tudod te, hogy miért (meló), most picit jobb, ezt is tudod miért. Ha lelkesedéssel állnál ahoz a baráthoz..., ahogy annó tetted, tuti nem lenne köztetek semmi gond a barátságot illetően. ;) Csak szebb napokat kívánok a mostaninál (tegnapinál). Pusz!

Andreotti írta...

Hú Zsű
nekem is eléggé egy ratyi napom volt, próbáltam karácsonyi ajándékokkal felemelkedetten foglakozni, de mivel áthaladtam a mamuton (óriás hiba volt), jóformán sírva fakadtam, így nem lett semmi belőle, amúgy tuti valami Hold állás okozza a zűrzavart, ma talán jobb lesz

juice írta...

Andi, a karácsonyi ajándék beszerzése nekem is feszültség, mert soha nem tudok annyit és azt adni amit szeretnék, ráadásul utálom ezt az őrületet én is, bár tudod én viszonylag nyugodt természet vagyok, néha már bennem is felgyűlnek a dolgok és akkor kiakadok...

Röno te szoktad mondani, hogy ezek a dolgok nem egy emberen múlnak, a lelkesedésemet pedig táplálni kell, főleg amikor nincs lelkierőm, mert tudod néha úgy érzem hogy ez a barát ahogy egyre több erőt kap, egyre kevesebbet ad át... remélem rendeződik a dolog és erőt kap a lelkesedésem... nem csak tőlem függ

Andreotti írta...

mai nap sem jobb :(