vasárnap, január 11, 2009

Jégkorszak

Tegnap felcsatoltuk a korit és irány a híres Velence tava, ami most jégpáncélt öltött középkori lovagosat játszván a Nappal.
Csak pár kockát lőttem, mert láttam lelki szemeim előtt a hatalmas zakózást, amit egy óriási fémes zaj kísér, majd előveszem a hátizsákomból a 40D alkatrészeit.... úúú... végül nem estem, de jobb félni :)

Nagyon klassz volt a jég, már ezer éve nem koriztam műjégen, de szerintem az sem lehet sokkal simább. Utoljára talán 3 éve jártunk a tónál, akkor eléggé kellett figyelni a göröngyökre, de most szép egyenletesen fagyott. Szóval bukdácsolásommal nem tettem kárt semmiben és senkiben és élveztem is a csúszkálást. A zene is viszonylag jó volt és irigykedtem a magabiztosan sikló pasikra, akik 1-2 forralt borral a kezükben piruetteztek könnyedén tova, de végül elégedett voltam azzal a ténnyel, hogy míg a jégremenetelem pillanatában egyesek szerint én voltam a legbénább az egész tavon, addig 1-1,5 óra elteltével simán lepipáltam a 80 évesnél idősebb néniket, a cipőben lévőket és akik hátrafele koriztak bekötött szemmel, citrommal a szájukban, ólommal a zsebükben (már ha voltak ilyenek).

Szóval korizni jó. Már várom a következő alkalmat.

2 megjegyzés:

A írta...

irigylem!!!! :)

hetfield írta...

jó kis hely ez a velence.
még jó, hogy itt van a szomszédban :)