hétfő, január 19, 2009

Supersonic magnific...














... est trés trés cool est trés trés chic!
http://fesztblog.hu/archives/2009/01/07/Supersonic_menni_Amerika/
Itt egy cikk kedvenc magyar indie zenekaromról. Azt fogják játszani a fiúk márciusban, hogy "Amerikából jöttem mesterségem címere..."
Nagyon büszke vagyok rájuk, a Moog-ot azóta nyomatják hazánkban is, hogy megjárták az új kontinenst, ezért remélem Supersonic-éknak végre eljön az ideje.
Nem olyan régen készítettem róluk promo fotókat, a cikkben láthatót is pl., méghozzá az 56-os emlékműnél, ami mindenkiből vegyes érzelmeket vált ki, vannak akik utálják, vannak akiknek meg nagyon bejön, mindenesetre én már fél éve kitaláltam a zenekarnak ezt a helyszínt, és örülök, hogy végre meg is valósítottuk és kitűnő háttérként szolgáltak az oszlopok.

Nincsenek megjegyzések: