szombat, március 07, 2009

Féner kiállítás

A Mai Manó Házban lehet megnézni még holnap, ha minden igaz. Potpourri a kiállítás címe, mert egy egyveleget válogattak össze munkáiból, ill. csak az utóbbi 10 évből. Bár börtönös sorozata elég nyomasztó, nekem mégis ez tetszett a legjobban, mert hihetetlen, hogy ebből a témából micsoda egyszerűséggel hozza ki a lényeget. Geometrikusak a kompozíciói, én azt vettem észre, hogy szinte az összesen egy kereszt forma jelenik meg, ez részben adódik abból is, hogy előszeretettel dönt a képein (azért fotóztam egy ilyet a kiállításról), de a legjobb az, hogy bár egy alak sem jelenik meg soha, mégis tudni, hogy vannak, voltak, lesznek... mindegy kik...

Portréihoz azt fűzném hozzá, hogy bátran kiszerkeszti őket a fotóból, ez nagyon kedvemre való, viszont elég tudatlanok voltunk és nem ismertük meg a legtöbb alanyt, igazán odaírhatták volna, hogy ne érezzük magunkat ennyire hülyének.

Aztán volt egy aktsorozat és egy gyermekkor visszaidéző rész, ez is nagyon érdekes volt, mert hosszan ecsetel emlékképeket 1-1 fotó mellett, bele lehet csöppenni a világába kicsit.

Na és egy szó még a tegnapi napról. Valahogy úgy alakult, hogy teljesen jól be volt táblázva az egész napom, amiből aztán semmi sem lett. Mentem volna kiállításra, ez nem jött össze, aztán mentünk volna lakást nézni ez sem jött össze, aztán később ismét mehettünk volna, de lemondtam, mert koncertre mentem, ahova elrángattam egy beteg fotóst, csak hogy ne egyedül menjek, erre elmaradt a koncert... na akkor gondoltunk egyet és elindultunk, hogy teázunk egyet, de mialatt írtam a szidalmazó sms-emet a zenekarnak, - hogy basszus szólhattak volna, hiszen én frissítem a honlapjukat, mégsem kaptam hírt a lefújásról - elvesztettem a kesztyűmet. Na vissza, kesztyűkeresés... meglett. Tovább a metróba, fotós barátom már félájult volt, én meg biztos dumáltam, úh. rossz irányba szálltunk fel... na kész... jó kis nap volt.

Nincsenek megjegyzések: