kedd, április 07, 2009

mindennapra egy tojás

A cím nem arra utal, hogy most éhes vagyok (pedig de), hanem megint eszembe jutott, hogy nem írok semmit, de ez azért van, mert túl sok minden történik velem és persze sorrendbe szeretném ide feltenni, de mindig a legelső anyag nem készül el, ezért aztán nem kerül fel semmi végül...

Lassan azért megpróbálom összeszedni az élményeket, voltam stúdióban fotózni, voltam rádió stúdióban fotózni, voltam Ócsán, Gödöllőn, a szigeten, koncerten, voltam kiállításon hajjaj sok minden történt.

ide meg most beteszek valamit, mert nincs nálam fotó, tehát nem marad más mint zene...

legyen a Pandagod, ezt Wunderskatz nevű fotóskollégával fotóztuk a minap, klasszak voltak, hajrá indie bandák!

3 megjegyzés:

bonafidesupraman írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Andreotti írta...

írhatnál pediglen sűrűbben kedves Juice!!! én olvasném ám... meg a fotóidat is nézném ha lennének újak sokszor :)

juice írta...

igyekszem :)