szombat, június 06, 2009

Betyárkodásom eredménye

A Bakonyban csak betyárkodni lehet. Esetleg fotózni. Sobri Jóska nyomait elmosta ugyan az eső, de kedvünket a kirándulástól nem, és mivel élelmet meg italt meg kullancsriasztót meg bicskát meg egyéb alapfelszereléseket nem vittem magammal, hát használtam azt amit vittem, a kis tücskömet, hadd ciripeljen rá a tájra.
Panorámaképet már annyira rég készítettem, és most sem jutott volna eszembe, ha az egyik kirándulótárs nem említi, de gondoltam mi bajom lehetne abból, ha kézből lövök egy sort a mezőre... állványozgatni nem volt idő (nincs is állványom de pszt), már így is hülyét kaptak tőlünk (a 11 fős társaságból mindig csak ketten maradtunk le, a két hülye fotóőrült, néha kiegészülve, de akkor is vigyáztam arra, hogy néha előrefussak és onnan fotózzam a többieket, hogy csak erre legyen képes bizonyíték, hogy én elöl mentem!) szóval csak penderültem egyet és kattintottam 5-öt a tájra... ennek ez lett az eredménye.

A vonatút nem ilyen kellemesen telt, ez a veszprémi átszállást követően készült azon a vonaton, melyen 7 percet utaztunk kb. Természetesen olyan képet akartam, amin az látszódik, hogy suhan el a táj, a felső ablakrészen látszódik is valamennyire, de végül tükrös önarckép lett... jellemző :D

















A célpont Bakonybél volt, de a vonattal Márkóig mentünk, onnan kaptunk egy fuvart a szállásig. A márkói megálló úgy néz ki, hogy a vonat egyszer csak megáll, és akkor le kell ugrani, és akkor a kalauz néz, hogy biztos ide jöttél-e, bizonytalanul bólint az ember, a vonat tovább megy, én lenézek és azt látom, hogy pipacsok között állok a nagy semmi végén... a sínek egyenesen továbbhaladnak, elnémul a táj... na jó nem ilyen vészes :) A pipacsok igenis szépek voltak, ahogy az esőcseppek megtelepedtek a szirmokon, úh. elő vettem a gépem... a hétvége elkezdődött.

















És akkor jöjjön az album pár képpel.

Kalászos...
















Lukastetős háborús bodzafedős farakásos...
















Borult tájas...
















Ormányos...























Csíkos pizsamás...
















Erdei utas...
















Virágos...
















És sétálós...
















Szép hely, tudom ajánlani. A színekért bocs, egyszerűen nem tudom produkálni a fotóim helyes színeit weben.
A pipacsos képemet már lecseréltem, annak közelít a színe, na majd legközelebbtől és köszi kunakos! :)

9 megjegyzés:

vinczepetya írta...

Jók lettek a képek csókolom!:)

juice írta...

kösziköszi :D

most felvettem a te blogodat is ha már kiderült... :)

.luz. írta...

bakonybél egy gyöngyszem.
jómagam, zircen szoktam állomásozni sokat, onnan csak egy kőhajítás. szép képek!

juice írta...

köszi, valóban az!

kobak írta...

A vonatos nagyon jó, meg a bogarak is szépek lettek. S akkor itt gratulálok a panorámához is. :-)

juice írta...

köszi :D

pihe írta...

A vonatos egyértelműen viszi a pálmát, iszonyat jó lett. Pedig a többi is eléggé ott van.

lancaster írta...

kedves ez a post, jó volt olvasni :)

juice írta...

köszi fiúk!