péntek, június 12, 2009

Fisheye - azaz élet a "Peleng"eti Nemzeti Parkban

Néha megkockáztatom és elkérem Ákos Pelengjét, amit tegnap egész észrevétlenül hajtottam végre, mert az egészet úgy intéztem, mintha én adtam volna neki kölcsön a makró obimat és amíg az nála van, addig én vigyázok a halszeme fényére.
Legutóbb karácsonykor volt nálam, páran még azóta is emlegetik az akkor készült ominózus manófej önportrémat, és most visszanéztem azt a mappát, hogy még mit fotóztam vele, de csak számos humoros családfotót találtam, semmi használhatót. Mármint ezek is használhatóak ugyebár, de csak zsarolásra meg ilyesmikre :)

Arra az egyre viszont emlékszem, hogy képtelen voltam kivakuzni a belátott teret...
Ákossal beszéltük, hogy ez az objektív is olyan, hogy meg kell látni hozzá a témát, mert igencsak csalafinta jószág, és mint azt tudjuk, neki ez már remekül megy! Remélem most a napokban találok valami halszemezni valót, de ha mégsem, higgyétek el, akkor is jól fogok szórakozni! Ha mást nem, elkészítem a manófejem nyári változatát egyéb más manók felkutatása mellett :)

Ide most pár publikálatlan nyári felvételt ékelek be, hiszen jön a strandidőszak, amikor is be lehet csobbanni a többi halszemű közé!

10 megjegyzés:

Pihe írta...

Szívesen kölcsönadom a K-bajonettes makróobimat egy Pelengért. :o)) A hattyús félbolygóra pedig nyomtam egy képzeletbeli févet.

(Önportré közelről, sötét szobában, Pelenggel, szigorúan a beépített vakuval?)

juice írta...

:)
még úgy sem használtam a beépített vakut túl sokszor, max. most "pellengérre" állítom :D

Takoca írta...

Mint ahogy említettem volt én is baromi kíváncsi leszek pellenggérrre (vs pentax10-17) úgyhogy hajrá és pls ne egy hagyd porosodni egy könyvtárban.

Egyébként a héten vettem vakut (metz58) és az eddig legnagyobb meglepetés az volt hogy csont nélkül sikerül kivakuzni a 10mm-t vele

juice írta...

nem hagyom porosodni semmiképpen :) és látod, tegnap már lezsíroztuk neked is a kis Pelenget

sok örömöt a vakudhoz, és most, hogy leírtad hogy kivakuztál 10 mm-t, nekem támadt egy ötletem... hümm :)

juice írta...

úúúú megnéztem a blogodat Takoca, eszméletlen jó!

Maci írta...

Az a "Manó"-s kép az mindent visz, mint a gyors hetes.
Görög falu és Füred...jaj...
Kíváncsian várom a csere eredményeit. :)

juice írta...

köszi Maci :) Üdv Hunornak! :D

Akos Kiss írta...

Cseles ez a lány, én mondom! :)

juice írta...

;)

Péter írta...

Jók ezek a képek, én mondom! Megvan annak a romantikája, hogy nem lehet mindenkinek Pelengje és csorgatjuk rá a nyálunkat. :)