hétfő, június 29, 2009

Mikrovilágom

Persze ez egy makrós bejegyzés lesz. Nem mikrós.
A makrófotózás kétélű dolog. Vannak akik nem tartják úgymond fényképészetnek, mert nagyon technikai sportágnak számít, és vannak akik makróznak. Én ezt is lazán veszem, mint majdnem mindent a fotózásban, ezért ha "olyan" fotósok között vagyok, akkor próbálok művészi szempontból eltekinteni ettől a műfajtól, mint létező dologtól, amúgy meg kint hasalok a fűben és elreppen 2-3 óra úgy, hogy pásztázom a leveleket egy kis valamiért, ami mozog. (Nem feletkezem el a többi közelfotózásról sem, de itt most maradjunk a természetben).
Én valószínűleg többet látok bele a dologba, mint ami, mert én nem a megvalósítás részleteire összpontosítok ilyenkor, hanem a látványra. Engem az sem érdekel, hogy nincs állványom, nincs körvakum és még ki tudja mi kellene a makrózáshoz, mert teljesen lenyűgöz az a kis világ, ami feltárul előttem, és bár technikailag minden bizonnyal értékelhetetlenek a fotóim, nekem ott a levelek és fűszálak között is egy történet játszódik le.
Most az Ipolyról hozok képeket, még jó másfél hónapja jártam ott Gergővel, és elég sok kis micsodát lefotóztam. A képeket direkt elrontottam mindenféle kis "juice" dologgal, mert azt szeretném, hogy lássátok, hogy ez egy mesevilág. Igen, nekem minden az, de ez az én mikrovilágom...
A legcsúnyábbat meg feltöltöm a flikire, egy rettentő vas és edényorrú boszorkánylegyet (hivatalos latin nevén) :)



13 megjegyzés:

Rafael Plaza írta...

FELICIDADES POR TUS FOTOGRAFIAS, ME GUSTAN SOBRE TODO LA SÉRIE SOBRE INSECTOS.
SALUDOS: RAFAEL PLAZA

juice írta...

gracias!

pihe írta...

Me gusta nekem is, mindegyiken szétmosolyogtam az arcomat! Azt hiszem, Dóri írta Neked, hogy látszik a makródon, hogy hölgy követte el... ezt annyiban finomítanám, hogy látszik a makródon, hogy Juice követte el... Én a szeret-nem szeretet és az ismétlődő kis klónokat is kérem flickrre, vagy ha nem, akkor vedd úgy, hogy nyomtam rájuk jó pár csillagocskát!

Takoca írta...

Kicsi világ, de a képek nem kicsit jók! (na ez viszont baromi erőltetett volt :)) Nekem nagyon bejön ahogy feldobtad a képeket!

egyébként meg:
"Vannak akik nem tartják úgymond fényképészetnek, mert nagyon technikai sportágnak számít,"

De most őszintén, ki nem szarja le, hogy más minek tartja azt amiben az örömedet leled?

tmt írta...

Ezek pont attól jobbak, hogy beleraktad a saját kis dolgaidat. Szerintem. :)

juice írta...

Pihe, köszönöm szépen, viszont azok nem klónok, csak egy kerítés :D

Takoca, ha nagyon izgatna, akkor nem csinálnám, teljesen igazad van!

meg tmt-nek is köszi :)

vinczepetya írta...

jók lettek, a juice-os dolgok pedig tündériek:)

juice írta...

köszi Petya :)

Péter írta...

nekem akkor van "bajom" a makró fotókkal, ha ugyanazokat a kliséket fotózzák. azok egyszerűen nem érdekelnek századszorra, ezredszerre. persze ügyesen kivitelezett és le a kalappal és én nem tudnám utánuk csinálni! csak egyszerűen a tucat makrók nem fognak meg. mindenkinek más az ízlése. szerencsére nekem nem kell makró obira spórolnom. :D :D :D

de amiben van fantázia, az tetszik! :) ezeket örömmel végignéztem. ezekben tényleg van valami Juice-os! ;)

a katicás bemutatkozósat még senki nem mondta? nekem az is nagyon tetszik a felirattal együtt! megmosolyogtat! mindenkinek bemutatkozol, akit lefotózol? :)

gratula! kedves kis képek ezek! és ha fotózás közben jól érezted Magad, azt már senki nem veheti el! ;)

Maci írta...

Tényleg ez a legjobb benne, hogy tele van ötlettel, újdonsággal és látszik rajtuk hogy olyan csinálta aki élvezi az egészet.
Nekem az utolsó nagyon tetszik.

u.i. Nincs véletlenül eladó fölös kreativitásod és ötleted? :P:P :)

juice írta...

igen, mindenkinek bemutatkozom :)
de csak a katicák köszönnek vissza :))

Maci, van fölös kreativitásom, talán pont ez a baj néha ;)

G@besz (PentaxAngel) írta...

Valami most ittmaradt végleg Nálad Juice belőlem!:D:D
Az hogy valaki lekap egy lepkét, katicát már sokat látott téma....de Te belevittél valami ujdonságot (számomra) a képekbe ezekkel a beírásokkal,rajzolással!
Baromijó!
Azt hiszem ebben is fullegyedit alkottál, remélem megmarad ez a jó szokásod!:D:D

juice írta...

örülök G@besz... :)
nem tudom mennyire egyedi, de én ilyen voltam és ilyen leszek ezentúl is, a képeim meg jönnek velem :)